Nie wspomniałem o "drobiazgu". Pompa jest BARDZO wrażliwa na zanieczyszcznia stałe (twarde). W sekcji wspomagania kierownicy jest zaworek (kulka-sprężyna) ustalający maksymalne ciśnienie. Jakiś wiór metalowy, który wciśnie się pod kulkę, powoduje prawie całkowity zanik ciśnienia w tej sekcji.
Cytuj:
...jak nie dokrece weza to psika straszliwie z węża najblizej rogu czyli patrzac od przodu to z najdalszego u góry.
Nie mogę tego "rozgryźć" :)))
Pisz, proszę, np. tak:
- śruba najbliżej kółka pasowego lub sekcja wspomaganie hamulca,
- śruba środkowa lub sekcja powrotu oleju,
- śruba najdalej od kółka pasowego lub sekcja wspomagania kierownicy.
Po południu, gdy wrócę z jazdy, opiszę jak mam podłączone węże, chyba, że ktoś wcześniej coś pomoże.
Edit: Przewód od śruby środkowej idzie do dolnej części zbiornika wyrównawczego.
Przewód z sekcji wspomagania kierownicy idzie do "maglownicy".
Przewód z "maglownicy" idzie do górnej części zbiornika wyrównawczego.
Przewód od sekcji wspomagania hamulców (przy kole pasowym) idzie do akumulatora ciśnienia. Powrót oleju do dolnej części zbiornika wyrównawczego.
Zbiornik wyrównawczy ma jedną "rurkę" na górze i dwie na dole.