.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 00:02:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2,5TDI AKN] cieknacy dekiel zaworow
PostNapisane: 21.sty.2008 10:34:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2007 11:59:55
Posty: 43
Lokalizacja: krakow
witam
chcialem zapytac jak sobie radzicie z deklem zaworow icieknacym wokol wtryskiwaczy !!!
czy trzeba kupic cele dekle zaworowe czy jest inna ewentualnosc?

_________________
I WSZYSTKO JASNE
AUDI A6 2,5TDI AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 10:41:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Miałem taki problem jakieś pół roku temu. Nowy dekiel to ok 500zł
Wyczyściłem i odtłuściłem dekiel oraz wtryski, uszczelniłem LOCTITE 5900 trzyma do dzisiaj. Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 20:44:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2007 19:48:59
Posty: 113
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Nowa pokrywa zaworów do AKE na lewą stronę (ostatnio wymieniałem) kosztuje w ASO w DE 78€.

_________________
było Audi 100 C3 2,0b(115KM) 1991r.
było A4 B5 1,9TDI(110KM) 1996r.
było A6 C5 Avant quattro 2.5TDI(180PS) 2000r.
jest A8 D2 quattro 3,7(260PS) 2000r.

"Czasami lepiej milczeć lub sprawiać wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 20:46:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Klejcie i silikonujcie :D Tylko później nie płaczcie.

Ps Nowy w ASO 370zł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 21:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
O co Ci chodzi ADAM 12 . W czym widzisz problem? LOCTITE 5900 zastępuje uszczelki, wiele silników oryginalnie jest składanych na tym specyfiku. LOCTITE 5900 nie ma nic wspólnego z silikonem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 21:28:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Ja tez 4 miechy temu ładnie odtłuściłem te uszczeleczki wyczyściłem papierkiem 1500 ściernym wtryski i odtłuściłem.
Potem nałożyłem "sylikon" specjalny w delikatny rowek w tych uszczelkach nałożyłem dekle na wtryski i potem jeszcze z góry ładnie objechałem sylikonikiem.
Wszystko bardzo ładnie trzyma do dziś:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:25:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
akim napisał(a):
O co Ci chodzi ADAM 12 . W czym widzisz problem? LOCTITE 5900 zastępuje uszczelki, wiele silników oryginalnie jest składanych na tym specyfiku. LOCTITE 5900 nie ma nic wspólnego z silikonem.


Chodzi mi o specyfikację naprawy.Jeśli Audi AG nie zastosowało w tym miejscu silikonu to go nie stosujemy.

Ja po prostu wychodzę z założenia że jeśli mnie nie stać na utrzymanie auta to go nie kupuje ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:53:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
ADAM 12 troszkę przesadzasz bo każdy ratuje się jak może to nie jest układ smarowania ani paliwowy. To tylko wycieki w miejscu które da sie uszczelnić w miarę tanio i skutecznie a w dodatku w żaden sposób nie wpływają na działanie jakiegokolwiek podzespołu:)
takie moje zdanie:)
niech ta kasę lepiej włoży sie w filtry oryginalne czy odmę albo nawet w dobre pióra wycieraczek :) które polepszają widoczność:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 22:55:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Fakt.Każdy ma swój sposób na naprawę auta.Ja wiem na swoich przykładach że oszczędność nie popłaca.
Tyle ode mnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2008 23:39:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Możesz myśleć jak chcesz, ja terz jestem za oryginałami, ale od każdej regóły są czasami wyjątki. W takim przypadku jest dopuszczalne uszczelnienie takim specyfikiem jak pisałem wcześniej. Nikomu nie radziłbym druciarstwa gdybym nie był do takiego sposobu przekonany(w tym konkretnym przypadku).
Specyfikacje napraw podawane przez producenta oczywiście w 99% są dobre, ale zapytaj ADAM 12 mechaników z servisu ASO, oczywiście prywatnie, czy nie modyfikują wytycznych z programu ELSA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 13:54:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ADAM 12 napisał(a):
Ps Nowy w ASO 370zł.
mam ten sam problem cieknie przy wtrysku - przenikanie sie wtrysku z ta uszczelka w deklu
silnik AFB, w ASO szmelcwagena 311zyli/dekiel (niezaleznie od strony)

teodor2424 - to byl LOCTITE 5900?
Generalnie podczas operacji uszczelka pod deklami do wymiany? - tam tez dawales ten locitcos?
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2008 15:21:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2008 10:01:32
Posty: 78
Lokalizacja: slask
Uszczelki oczywiście nowe, kosztują ok 50 zł, natomiast uszczelki wtrysów na LOCTITE 5900

_________________
A6 2.5TDI AKN 2000r avant - był
A6 2.7TDI BPP 2007r avant - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 81 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: