Witam!
Przymierzam sie do zmiany oleju w skrzyni biegow, powodem mojej decyzji jest przebieg auta i to iz skrzynia zaczyna dziwnie sie zachowywac. ( problem polega na tym, że ostatnio zauważyłem że w momencie gdy jade przykładowo z predkościa 50km/h i chcę szybko przyspieszyć ( pedał gazu w deche ) to pierwsze z 4tego biegu redukuje na 3.... ale to mu malo i zmienia z 3 na 2.... i w tym momencie czuć jakby skrzynia sie zamulila.... jest takie dwie sekundy takiego przymulenia i pozniej dostaje kopa.... nie zdazylo mi sie tego jeszcze na zimnym silniku... ale na pewno dzieje sie tak na cieplym. wczesniej nic takiego sie nie dzialo redukowal biegi bez problemow )
Oraz odkad kupiłem auto zastanawia mnie czemu jak jade na D i stoje na swiatłach ( cały czas skrzynia na D ) to trzesie całym autem... takie drgania na kierownicy jak w starych dieslach... ale jak zrzuce na N to juz jest normalnie. NIe wiem czy to jest nieprawidlowe, ale niepodoba mi sie to bo mialem juz auto w automacie ( tez audi ) i nie mialem takich proglemów.
Chcialem dowiedziec sie po pierwsze czy jest to mozliwe do zrobienia w warunkach domowego warsztatu ( mam jakies pojecie o mechanice ) czy lepiej odpuscic sobie to i zlecic to komus kto sie na tym zna?
Czytalem juz troche na ten temat i spotkalem sie z kilkoma wypowiedziami ze po wymianie oleju w skrzyni... skrzynia zaczynala szfankowac jeszcze bardziej niz przed wymiana...
A jezeli uwazacie ze jest to zbyt skomplikowane to jak przynajmniej mam sprawdzic poziom oleju w mojej skrzyni ?
z gory dzieki za odpowiedzi!
Szymon.
_________________ Audi A6 C5 1.8T 2000r
|