.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 08:47:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 4.2 ABZ]Problem z zapalaniem
PostNapisane: 04.lis.2008 15:40:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 08:35:27
Posty: 18
Witam!

Mam problem z zapalaniem na zimnym silniku. Na kompie nie wyrzuca rzadnych błędów. Świece nowe. Pompa nowa.
Jak jest zimny to też się dusi jak dodaje gazu. Tak jakby dostawał za dużo paliwa.

Audi A8 4.2 220kW 1996 rok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2008 19:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 08:35:27
Posty: 18
Jaki powinien być kąt uchylenia przepustnicy bo u mnie pokazuje 7.32 czy na zapalonym czy zgaszonym silniku. A wydaje mi się że powinno być 0.


A8 4.2 220kW 1996 ABZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2008 19:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 08:35:27
Posty: 18
RobSz napisał(a):
Jaki powinien być kąt uchylenia przepustnicy bo u mnie pokazuje 7.32 czy na zapalonym(wolne obroty) czy zgaszonym silniku. A wydaje mi się że powinno być 0.


A8 4.2 220kW 1996 ABZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 07:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 08:35:27
Posty: 18
Widzę że nikt jednak mi nie może pomóc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 13:43:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2008 09:55:42
Posty: 18
Lokalizacja: łódzkie
Miałem podobny problem, a w sumie to nadal czasami się przytrafia. Nie wiem co to jest ale jak pogmerałem przewodami pod osłoną silnika (tą przy podszybiu na której jest "V8") oraz przewodami pod osłoną silnika przy samej chłodnicy (jest jakaś kostka tam, przekaźnik czy cholera wie co) to zaczął odpalać bez problemu. Miałem taki przypadek 2 razy i w sumie po takim "gmeraniu" w przewodach następowało "cudowne uzdrowienie" silnika. Nadal nie wiem co to może być, VAG nie pokazuje błędów. Dodam że mam u siebie LPG KME.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 13:46:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2008 09:55:42
Posty: 18
Lokalizacja: łódzkie
Postaram się dzisiaj podpiąć VAGa i sprawdzić ten kąt wychylenia przepustnicy jaki jest u mnie (jeśli uda mi się to znaleźć bp raczej jestem zielony w tych sprawach :peace: )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 21:28:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 08:35:27
Posty: 18
ten kąt jest podany w bloku 1 pozycja 3. U mnie pokazuje 7.32.

Napisz dokładnie w których przewodach przy chłodnicy grzebałeś.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2008 21:47:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
RobSz, nie wiem na czym polega problem z Twoim autem, ale przy postach masz opcję ZMIEŃ, nie potrzeba pisać 4 jeden pod drugim :) Chyba że trzaskasz "dorobek naukowy" :peace:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 04:16:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
wordeck napisał(a):
RobSz, nie wiem na czym polega problem z Twoim autem, ale przy postach masz opcję ZMIEŃ, nie potrzeba pisać 4 jeden pod drugim :) Chyba że trzaskasz "dorobek naukowy" :peace:

Pozdrawiam

wordeck, skoro nie wiesz na czym polega problem to zostaw to modom.
Skoro upominasz RobSz to i upomnij Dzabe jeśli jesteś taki skrupulatny!
Pozdrowionka :peace:

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 09:48:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Rado, taki już jestem z natury :peace: Jeśli kogoś uraziłem, to przepraszam, ale w końcu tylko delikatnie zasugerowałem, że taki przycisk istnieje. Niedługo będzie strach się odezwać a Forum zacznie wyglądać jak na Onecie...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 11:21:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 16:48:54
Posty: 30
Lokalizacja: Białystok
RobSz sprawdź p.w. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2008 22:21:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2008 09:55:42
Posty: 18
Lokalizacja: łódzkie
RobSz napisał(a):
ten kąt jest podany w bloku 1 pozycja 3. U mnie pokazuje 7.32.

Napisz dokładnie w których przewodach przy chłodnicy grzebałeś.


sprawdziłem kąt otwarcia przepustnicy i wynosi u mnie 8,32. Jeśli chodzi o te kostki które ruszałem to są to zawory magnetyczne na przedniej ściance silnika, pod plastikiem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lis.2008 08:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2007 08:35:27
Posty: 18
Witam!

Wczoraj pomierzyłem wszystko zgodnie z opisem który mi przesłał Tomeczek i wygląda że wszystko jest oki.
Ale sprawdzę jeszcze ten zawór czy faktycznie działa.
A tak apropo to do czego służy ten zawór elektromagnetyczny?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: