Witam Kolegów,
Szukałem w szukajce, troszkę znalazłem, troszkę jeszcze potrzebuje wiedzy.
Kupiłem już olej Mobil 75W90. Skrzynię mam manualną EKM z chłodnicą oleju, i teraz mam zagwozdkę, skoro olej jest w: skrzyni, torsenie, i przednim mechanizmie różnicowym, to powinienem mieć trzy korki spustowe, i trzy korki nalewowe. No i nie mogę zlokalizować tych korasów, dwa spustowe są (pod mechanizmem różnicowym i skrzynią (chyba)) i jeden nalewowy przy półosi, dodatkowo sprawę komplikuje chłodnica oleju, jeden przewód jest podłączony w przedniej części skrzyni, a drugi w tylnej. No i teraz pytanie: co do czego służy, którym korkiem który olej się spuszcza, a którym nalewa i gdzie?
Może ktoś posiada jakiś schemat?! Pomóżcie proszę
Pozdrawiam
No więc poradziłem sobie sam, widać jestem jedyny, który wymieniał olej w napędach w aucie z taką konfiguracją