Witam Kolegów
Mam sytuację trochę skomplikowaną. Zaczęły się mrozy i jak odpalam rano to silnik dziwnie pracuje przez pierwsze 15 sec. Myślę że sprawa dotyczy czujnika G62/G2.
Kiedy podłączam VAG-a, to z silnika wypluwa mi błąd:
17664 - czujnik temperatury płynu chłodzącego, przerwa/zwarcie z plusem - sporadyczny
a w instruments 017:
1039 - czyli błąd czujnika G2,
Błędy po wykasowaniu powracają.
Robiłem VAGiem dziś próby wskazań temperatur wg wskazówek Meszruma, na zimnym silniku.Dziś rano temp. przed porannym rozruchem wskazywały w sterowniku silnika grupa 007 wartość minus 2,7 stopnia i w instruments 003 było minus 2,7 stopnia, czyli z tego wynika iż czujnik pokazuje poprawne wartości.
Czy wobec powyższego jeśli mierzy dobrze - może nadawać się do wymiany ? Jeśli tak to z jakiego powodu ?
Co z nim może być nie tak ?
Czy ktoś miał podobny przypadek ?
Pozdrawiam wszystkich
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)