.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 10:39:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c3q NF]Problem po rozgrzaniu...+ inne problemy ;)
PostNapisane: 27.lis.2008 17:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
Witam mam otóż problem z moja setką. Auto po nocy pięknie odpala, ale w czasie rozgrzewania ma załamanie, zaczyna go jakby zalewać, dławi się na wolnych obrotach, muszę bardzo delikatnie operować gazem by nie zgasł. Nieraz to się nie uda i jak zgaśnie nie chce odpalić, prycha strzela ale nie odpala, po zdjęciu czujnika temperatury(2pinowy) zapala ale przychodzi mu to bardzo ciężko(słychać nie mile odgłosy z pod maski- przy kręceniu rozrusznikiem coś jakby go blokowało co jakiś czas. Dzieje się to tylko przy zdjętym czujniku). Gdy to przejdzie autko chodzi jak złoto, pięknie odpala równo chodzi chociaż nieraz ma za niskie obroty. Nie dzieje się to zawsze, nieraz auto nie ma żadnych objawów, Myślałem ze jest to wina czujnika temperatury wiec kupiłem nowy Boscha. Ale objawy nie ustąpiły. Nie chce wymieniać wszystkiego po kolei bo jest to bez sensu...
Co się dowiedziałem od poprzedniego właściciela jeszcze z Warszawy był do wymiany potencjometr Czy to może być właśnie to?Poprzedni właściciel założył wtryski od jakiegoś Mercedesa bo miał problemy ze spalaniem. Chce wrócić do oryginału. Powiedzcie gdzie szukać nowych wtrysków i jaki jest to koszt?Auto ogólnie pali w trasie kolo 10 litrów(100-130) ale w mieście troszkę za dużo. Auto z początku było bardzo zamulone, jechało jak FSO 1.5 a może i gorzej(miałem problem z xantia kombi1.9td) ;) Po ustawieniu zapłonu oraz wyjęciu bezpiecznika z przekaźnika pompy paliwa auto jeździ o wiele lepiej ale czuje że dalej to nie jest to... Komputery które dostałem od kolegi z forum Kamiljana nic nie zmieniają auto zachowuje się tak samo.
Może jest jakiś spec w zachodniopomorskim, pomorskim i każdym województwie w pobliżu od K-jetroniców???
Powiedzcie mi jedno czy jest naprawdę duża różnica między 100 2.3ośka a 2.3 quattro??? Może ja poprostu za dużo oczekuje??

Pozdrawiam Maciek
:peace:

_________________
Audi 100 2.3E 01.01.2008 -> 06.01.2009
Audi 100 2.3E quattro USA+ LPG BLOS 04.08.2008 ->28.02.2010
Audi A8 4.2 quattro 14.03.2010->??

Życie jest zbyt krótkie żeby jeżdzić dieslem! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 18:03:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
przy kręceniu rozrusznikiem coś jakby go blokowało co jakiś czas.
Zapłon? Za wczesny za późny. ALbo zryta kopułka palec.

Nie ma róznic miedzy oska a Q w motorowni. Tylko skrzynia i napędy zawieszka i inne bzdety na dole.

mam wtryski od NF..z demontazu bo zaliczyłem rów ;) Zreszta mam prawie wszystko do NF. Jak cos to PW


Ostatnio edytowano 27.lis.2008 18:13:58 przez Barcik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 18:13:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
Barcik napisał(a):
Cytuj:
przy kręceniu rozrusznikiem coś jakby go blokowało co jakiś czas.
Zapłon? Kopulka? Sprawdzic swiece, kable WN czy nie ma dyskoteki pod maską w nocy, kopułka palec rozdzielacza - od tego trza zacząc.

Nie ma róznic miedzy oska a Q w motorowni. Tylko skrzynia i napędy zawieszka i inne bzdety na dole.

mam wtryski od NF..z demontazu bo zaliczyłem rów ;) Zreszta mam prawie wszystko do NF. Jak cos to PW

Chodziło mi o osiągi ;)
Co do zapłonu to wcześniej tak samo się działo więc myśle ze nie ma to nic wspólnego z zapłonem...
Rozmawialem z moim mechanikiem, powiedzial ze to nie jest wina kabli, bo te objawy tylko czasami występują i nie ma to związku z pogodą.

_________________
Audi 100 2.3E 01.01.2008 -> 06.01.2009
Audi 100 2.3E quattro USA+ LPG BLOS 04.08.2008 ->28.02.2010
Audi A8 4.2 quattro 14.03.2010->??

Życie jest zbyt krótkie żeby jeżdzić dieslem! :)


Ostatnio edytowano 27.lis.2008 18:17:20 przez SzOpEn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 18:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
OSiagi....pali 0.5 l wiecej bo wiecej ma do ukrecenia motor i lepszy zryw. Oszczedzasz na oponach bo Q nie mieli.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 18:23:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Tyrystor/cewka - od tego bym zaczął, zwłaszcza tyrystor.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 18:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
Barcik napisał(a):
OSiagi....pali 0.5 l wiecej bo wiecej ma do ukrecenia motor i lepszy zryw. Oszczedzasz na oponach bo Q nie mieli.

Doskonale wiem ze musi spalić więcej. W trasie ok ale po mieście według mnie troszkę za dużo wciąga o 2literki. Chciałbym poprostu się kogoś zapytać kto mial oske 2.3 a później quattro 2.3 czy odczul jakaś różnice w osiągach.... Moja setucha ośka w mieście paliła od 10 do 13litrow

_________________
Audi 100 2.3E 01.01.2008 -> 06.01.2009
Audi 100 2.3E quattro USA+ LPG BLOS 04.08.2008 ->28.02.2010
Audi A8 4.2 quattro 14.03.2010->??

Życie jest zbyt krótkie żeby jeżdzić dieslem! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: