.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 14:01:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 19:29:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Niestety to nie sprawa czujnika, czujnik sprawdzany VAG-iem (profilaktycznie wymieniony na oryginalny) na zimnym i na gorącym wskazania prawidłowe, mimo to i tak sprawdzałem jak zapali po rozpięciu, fakt świece grzeją nawet jak jest ciepło, ale niczego to nie zmienia. Dodam jeszcze że nie ma powietrza w paliwie (wymieniłem filtr na Knechta i odpowietrzyłem cały układ, wymieniłem przewody przelewowe, leję Mixol do paliwa i nic z tego. Zmieniło się tylko to że jak ciepło to pali po długim postoju (wcześniej były kłopoty) a na zimnym dalej problem :(

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 20:27:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
max,


zaloguj 001sN bezpośrednio po porannym rozruchu.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.gru.2008 07:57:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Oto 001sN z samego rana, dodam tylko że jest zrobiony jakieś 10s po rozruch bo rozłączyło mi VAG. Na samym początku były większe obroty min. powyżej 1000 a dawka ok 15mg/R
Temp. otoczenia -2*, zapalił po ok 2-3 s.kręcenia

Obrazek

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 11:44:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
max,


wszystkie logi, które zamieściłeś są prawidłowe - i kąt wtrysku, i podwyższona dawka po rozruchu.

czy są jakiekolwiek błędy w sterowniku silnika [01] bądź zegarów [17]?
pozostaje tylko jeszcze jedna rzecz na odległość - zaloguj się do ECU i odczytaj wartości z wszystkich pięciu kanałów adaptacji [może tutaj leży problem].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.gru.2008 13:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2007 12:26:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lubelskie
Meszrum

[01] 1 błąd - uszkodzona poduszka pod silnikiem, ale na moje oko jest to problem czujnika a nie samej poduszki.
[17] brak jakichkolwiek błędów
na kanałach adaptacji wszystkie wartości standard jedynie [05] dawka startowa podniesiona z 32768 na 33267 (lepiej odpala)
Dodam jeszcze że dziś rano temp 2* zapalił od strzała.

Pozdrawiam

_________________
Audi A6 2,5 TDI [AFB] Avant Tiptronic 1998r.
Elektronika samochodowa, immo, klucze.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: