Witam. Dziś postanowiłem sprawdzić kąt wtrysku Audi A6 94Rok 2.5TDI AAT. Auto ledwo odpala, jak odpali to chodzi bardzo nierówno, potrafi zgasnąć, dymi na biało-siwo. Postępowałem wg tej instrukcji:
Uruchom silnik, następnie wciśnij "select", "engine" - poczekaj aż się połączy ze sterownikiem uzyskasz połaczenie: naciśnij na login wpisz 12233 i naciśnij enter, wrócisz do ekranu poprzedniego, wciśnij "basic settings", tu masz 3 group, na górze będziesz mieć 00, wciskaj obok group 00 guzik "Go!" i tu obroty skoczą albo na 1000 albo na 1200, znaczy wszedł w tryb testowy, na dole po prawej pojawi się
klawiszek "TDI tminigs", wciskasz go i uzyskujesz wykres zaznacz na dole "80*C=hot" oraz "cloud", z prawej strony w okienku wybierz
swój silnik(w zależności czy ma 1000 czy 1200 obr/min) i sprawdź jak masz ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku - powinieneś mieć 65-70 - skoki o kilka do 10 jednostek to norma w 2,5 TDI R5
Niestety po wciśnięciu TDI TIMING wyskakuje wykres wybieram 80*C=hot oraz Cloud wybieram AAT 1200obr – i nic nie ma (foto)
Tą samą czynność powtórzyłem u siebie w AELu i u mnie jest wykres i timing– 70-80. Dlaczego w AAT nie ma tych linii na wykresie a na dole w timing jest 0? Cos się zepsuło? Nie ma żadnych błędów na Vagu….
Logi: Przed próba przestawienia pompy
Logi: Po przesunięciu pompy w str silnika ok 5-8mm - w miejscu timing na wykresie pojawia się od 1 do 5.
Jak mam to ustawić? co zrobić by ustawić ten kąt wtrysku? jeszcze bardziej przesunąc pompe w str silnika????