.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 18:43:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2009 13:11:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.maja.2006 12:12:01
Posty: 77
Lokalizacja: Opole
Sprawdziłem u mnie i rezystory są i w jednym i drugim (170 i 167).

_________________
90 2.2 quattro "TYGRYSek" -był
coupe 2.6 "KOOPI" -był
A8 4.2 quattro -był
2x coupe 2.3 20V quattro -JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 08:17:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
quattrofan napisał(a):
przejrzałem na szybko 20v.org w poszukiwaniu info o resistor pack'u .... google też przeszukało i nie ma tam informacji o zmianie ani o innych wtryskiwaczach

20v.org napisał(a):
There were at least five major upgrades:

1. Airbag, starting with Coupe #1109 (July, 1989 production), according to Bentley Electrical Manual. There is a fairly obvious knee bar under steering wheel on airbag cars, package shelf is there on bomb-less ones.
2. Sway bars changed from just a front, to front and rear, starting with Coupe #3682 (September, 1989 production), according to parts fiche.
3. Tubular stainless steel exhaust headers changed to a cast iron manifold starting with Coupe #13611 (March, 1990 production), according to parts fiche.
4. The ECU was changed beginning with Coupe #15000 (March, 1990 production). This caused no obvious change in performance figures, but other parts were changed at the same time (ISV, throttle switches).
5. The sunroof changed from steel to smoked glass for the 1991 model year (Coupe only?). The control also changed from a typical rocker switch, to a dial that can be used to preselect any position.

Punkt 4 z zacytowanego wyliczenia... Ponadto jest cały artykuł o zmianie wtrysków na wysokoomowe, jak znajdę chwilę, to go zlinkuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 08:42:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
no przecież tam nie ma nic o opornkach ani wtryskach, ale ok. posprzeczamy się na źródła :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 08:55:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
przeróbka wtryskiwaczy z Hitachi na Bosch w 7A z roku 1991 - jedna z przeróbek - usunięcie resistor packa.

http://www.audiworld.com/tech/content_eng83.html

Audiworld napisał(a):
It was soon discovered that the Bosch injectors used in the GM LS1 engine have the same technical specs as the Hitachi injector. However, they are high impedance injectors, whereas the Hitachi's are a low impedance injector. This would require bypassing the Audi's injector resistor pack, which was accomplished by simple rewiring.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: