Mnie to wygląda na klasyczny problem z "geometrią" turbiny - czyli co za tym idzie: gruszka, zapieczone kierownice, zmęczenie materiału - klasyczny objaw w silnikach BAU z TIPem - czyżby brat bliźniak mojego BAU
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Ponad 200tys km to wystarczający czas aby spotkać się z tym problemem. Jedynym słusznym rozwiązaniem jest regeneracja T w profesjonalnym zakładzie. Gdybyś miał manualną skrzynię, pewnie nie zauważyłbyś że masz mniej Nm. Ale niestety sterownik TIP'a oczekuje określonego momentu i nie otrzymuje go czego wynikiem jest charakterystyczne "gumowe", "ciągnące się jak guma"
![n :):](./images/smilies/052.gif)
wchodzenie biegów. Niektórzy twierdza że to normalne w samochodach VAG - ale uwierz mi że to nie prawda, o czym sam się przekonałem. Na temat pozostałych logów niech wypowiedzą się specjaliści z forum.
Stamlej napisał(a):
Ustaw kąt wtrysku bo jest poza zakresem. Ustaw w ten sposób aby było 1*ATDC przy LATE (w logu 004BS)
Stamlej
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)
domyślam się skąd o tym wiesz, bo sam mam tak ustawiony kąt w swoim BAU i jest perfecto
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie wypowiem się jednak dlaczego tak jest bo jestem "za rzadki" w te klocki i mógłbym coś poprzekręcać
*[zeby było śmieszniej - też miałem wcześniej 3,8 *ATDC]