.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 03:55:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2009 08:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Boner napisał(a):
Może być tak jak mówisz Meszrumie, natomiast na pierwszy ogień pójdzie kontrola podciśnień oraz Turbo do regeneracji, z uwagi choćby na fakt że w najgorszym przypadku uszkodzeniu T może towarzyszyć generalny remont motoru, rozumiecie co mam na myśli? A jeśli padnie samo VP44 to ból będzie napewno mniejszy.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Będę informował na bieżąco. :)




Boner,

cała powyższa sprzeczka dotyczyła pojęcia "stanu serwisowego".
nigdy nie upieram się, że ktoś ma zrobić tak, jak napiszę - jedynie zasugerowałem VP44 z uwagi na małe parcie spalin na stronę gorącą, co bezpośrednio wynika z małej ilości paliwa - jednakże podkreśliłem, że może to nie przynieść spodziewanych efektów.
moim zdaniem, gdyby T była przyczyną braku mocy, to ładowałaby w miarę prawidłowo pod sam koniec zakresu obrotowego.

miejmy jednak nadzieję, że winę ponosi T - choćby z uwagi na koszty.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2009 06:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
I tym się właśnie różni pomoc wirtualna od bezpośredniej wizyty w warsztacie.
Doskonale zdaje sobie sprawę z tego że w tej chwili wróżymy z fusów bo nie ma to jak mieć auto pod ręką i sprawdzać to co aktualnie potrzebujemy.

Ale do rzeczy...

Wczoraj miałem przyjemność (albo i nie) przejechać tym autem 750km
Dwa spostrzeżenia:
- nie wiem czy to normalne ale w porównaniu do mojego AFB w tym aucie w trakcie jazdy jest niesamowicie wysoka temperatura oleju w okolicach 110 -- 115st.C (niestety jest to tylko odczyt z zegarów, nie miałem przy sobie VAGa). Temperaturę oleju łapie szybko, przy dłuższej jeździe przy obrotach około 2tyś. temp. spada do 100st.C a przy ostrzejszej jeździe odrazu skacze w górę. Temperatura płynu chłodzącego na zegarach cały czas 90st.C.
- "pseudo" mechanik zaaplikował do tego motoru olej Valvoline 10W-40, kierując się tylko i wyłącznie przebiegiem widniejacym na liczniku.
- auto ma opóźnioną reakcję (jak plastelina :) ) na pedał gazu, ale tylko przy niskich obrotach, gdy go wkręcimy powyżej 2,3tyś ożywia się. Z kolei po przekroczeniu 3tyś znów muł. W zasadzie odnosiłem wrażenie że ma swoje humory. Natomiast po przejechaniu dystansu 750km ogólnie auto ożywiło się.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: