Pierdzenie bywało już kiedyś (przed wypadkiem) i było na "schodzniu z obrotów" - potrafił wtedy tak delikatnie popiardywać..... widac chyba dobry trop - dfzięki sprawdze najpierw to....
EDIT: a tak przy okazji, gdyby się okazało np że to tłumik i trzebyy wymianiac cały końcowy np - są jakieś dedykowane tłumiki/wydechy do A8 ale nie sportowe (czytakj głośniejsze) tylko cos przeciwnego - cichsze, ew. np przeróbka na "dwustronny" bo teraz seryjny ma dwie rurki ale obie z lewej strony....
Po prostu jakby się okazało to czymś grubszym to rozważam ewentualnie jakies fajne przeróbki - ale w kierunku że tak powiem dyskrecji i komfortu a nie basu.... chociaż kwestia wyglądu (czyli rurki po obu stronach) jest także kusząca.... ale jest to kosztuje w tysiącach PLN to na razie chyba sobie daruję