.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 11:16:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AAt przykapca
PostNapisane: 13.cze.2009 19:32:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Koledzy od pewnego czasu moj AAt przykapca na rozruchu i podczas jazdy delikatnie ale tego nie bylo co to moze byc ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 21:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Brak kopcenia tych silników to chyba cud...;)
Jest cieplej ostatnio, może to?

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 22:39:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
jest cieplej ale jezdze juz tym autkiem i wczesniej to nawet dymka nie puszczal jak benzynka chodzil


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 23:34:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
ScaniaDriver napisał(a):
jest cieplej ale jezdze juz tym autkiem i wczesniej to nawet dymka nie puszczal jak benzynka chodzil


Mój przestał kopcić gdy dawkę w adaptacji zmniejszyłem...
Przyczyn może być wiele. Brudny intercooler, zapchany filtr powietrza, dziura w wężach gumowych od turbo, lejący wtrysk, uszkodzony przepływomierz, niedomknięty zawór EGR...

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2009 09:40:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Koledzy jak sciskam rure od intercolera ta co idzie do kolektora to jest straszny gwizd to tak chyba nie jest ok co ??:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2009 10:26:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
ScaniaDriver napisał(a):
Koledzy jak sciskam rure od intercolera ta co idzie do kolektora to jest straszny gwizd to tak chyba nie jest ok co ??:)


A nie ma gdzieś tam dziury, na tej rurze :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2009 10:42:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Dziury nie widziałem ale mowie jak scisnełem ten waz to gwizdało mocno ale to by mialo znaczenie do przykapcania przy rozruchu auta??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 09:32:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
ScaniaDriver napisał(a):
Dziury nie widziałem ale mowie jak scisnełem ten waz to gwizdało mocno ale to by mialo znaczenie do przykapcania przy rozruchu auta??


Być może któryś wtrysk leje. Czy pali od tzw. "strzała"? Wystarczy jeden nieprzepalony obrót, a w wydechu pojawi się niedopalona ropa...
Jeśli chodzi o gwizd, na wolnych obrotach raczej da się ścisnąć i gwizdu raczej być nie powinno. Ja przynajmniej u siebie nie słyszę. Więc może zacznij szukać dziury w wężach, dziurka raczej jest mała o ile nie odczuwasz spadku mocy.

Tak na szybko możesz też poprosić kogoś o podniesienie obrotów do 3 tys, wtedy spróbuj ścisnąć, w rurce powinno być ciśnienie około 1 bara i raczej ciężko ścisnąć, o ile nie ma dziury.
Jeśli masz interfejs i laptopa możesz porównać ilość powietrza mierzoną przez przepływomierz wraz z wartością, którą oczekuje sterownik.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 14:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Ten gwizd to własnie jest jak autko wkrece na 3tys obrotów i scisne wąz wtedy jest gwizd a co do odpalania autko odpala od strzała obojetnie czy zimny czy ciepły


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2009 15:24:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
ScaniaDriver napisał(a):
Ten gwizd to własnie jest jak autko wkrece na 3tys obrotów i scisne wąz wtedy jest gwizd a co do odpalania autko odpala od strzała obojetnie czy zimny czy ciepły


Jasiu? Duże włochate zwierze na "N", mieszka w górach?
Jasiu: dźwiedź,
Jasiu! Niedźwiedź!
Jasiu: a to nie wiem.

;)

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2009 13:50:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2007 10:21:19
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
mój AEL kopci odkąd go kupiłem, zrobiłem tak już 40 tyś. pali zawsze od szczała telepie się na wolnych obrotach, mocy ma chyba tyle co powinien mieć, spaliny strasznie śmierdzące, podejrzewam wtryski ale trochę mi szkoda ich ruszać bo auto chodzi elegancko tylko nieziemsko kopci

_________________
A6 C4 AEL QUATTRO AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: