.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 10:57:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 Avant 1.9 2002 AWX] Problem z moca
PostNapisane: 10.cze.2009 13:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Mam problemy z przyspieszeniem.Po wcisnieciu gazu brak reakcji,samochod rozpedza sie swoim tempem i kopci szaro czarno.Po pewnym momencie sie zrywa i idzie jak burza.Rozrzad wymieniony,olej,filtry,air meter,zawor n75,nowe turbo. Rozrzad ustawiony na 0.0 sprawdzany 3 moze 4 razy nawet zblokadami wychodzi tak samo.Czy mozliwe jest zle ustawienie jesli vag pokazuje kat ustawienia 0.0 ?
Brak mi juz pomyslow ale podejzewam katalizator,poniewaz wczesniej byla padnieta turbina i olej wydostawal sie z wydechu.
dolaczam logi zrobione na tyle ile moglem i na ile samochod dal rade.
Brak bledow przed testem(tylko air meter,ale zostal skasowany i wymieniony)
Po tescie wyskoczyl taki blad.
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -
statyczne
grupa 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/878 ... 69464.html
grupa 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a1 ... f0a83.html
grupa 013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/272 ... 7c1e4.html
grupa 020
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dfd ... d8fa8.html
grupa 023
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48f ... 4cd2b.html

dynamiczne (sam.jechal 3 bieg do 4200 max.) nie bylo to proste do zrobienie bo samochod rozpedza sie zolwim tepem,czasmi brakowalo mi drogi zeby go rozpedzic.Jak sie troche podusil wyskoczyl znowu blad z cisnieniem.Po skasowaniu test ponowny.Sa momenty ze sie zerwie jak burza ,ale tylko wtedy jak poruszam pedalem gazu,zlapie moment i idzie.duzo by tu jeszcze pisac ,prosze o ocene tego co mi sie udalo zrobic.Niestety wiecej sie nie da.

grupa 003,010,011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4a ... e1495.html



grupa 011 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/199 ... de22a.html
grupa 004 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7a ... 366b5.html

To wszystko co moglem zrobic
za pomoc z gory dziekuje

Przepraszam za zmiane tekstu w poscie + poprawione logi.


Ostatnio edytowano 19.cze.2009 09:57:26 przez Ryszard1205, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2009 14:15:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Z opisu, mozna by wnioskowac ze rozrzad jest przestawiony.
Logi dynamiczne prawie bezuzyteczne...pedal gazu nie byl wcisniety do oporu.
Zaloguj jescze 000 stat.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 17:50:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Zmienilem troche post i dodalem nowe logi patrz wyzej,mam nadzeje ze te sa juz poprawne.Nic wiecej nie jestem wstanie zrobic.Ale jesli sa jeszcze jakies propozycje odnosnie tego problemu prosze o podpowiedzi.
Dzieki z gory.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 08:15:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Logi dynamiczne caly czas niedostepne...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 09:59:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Logi dynamiczne sa juz dostepne.Nie wiem czemu byly nie dostepne skoro w innym miejscu byly ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 10:13:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
W tym aucie doładowanie leży na obie łopatki... wiec samochod nie ma prawa jechać..
Do sprawdzenia:
- szczelnosc ukladu dolotowego wraz z intercoolerem
- przewody ukladu podcisnienia przedmuchanie/ew.wymiana - (chociaz wygladają na dobre ale sprawdzic nie zaszkodzi).

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 17:52:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Mam nowe logi dynamiczne dodam tez pozostale.Wymienilem przeplywomiesz na nowy boscha bo tamten byl kupiony na ebayu niby nowy,przewody sprawdzilem sa ok.Turbo slychac jak sie zalacza bo jest typowy swist,chyba ze jest nieszczelnosc ,ale to juz nie wiem gdzie.Sprawdzalem wszyskie rury,intercooler i weze podcisnienia (nowe).Logi dynamiczne ,robilem podejsc ,pierwsze pedal wcisniety na max.3 bieg samochod wolno sie zbiera i ciezko mu osiadnac 4000 obrotow.Pozniej wystapil blad z cisnieniem . Skasowalem blad i ponowny test.Po ruszeniu to samo,ale jesli rusze normalnie nie wciskajac bardzo mocno gazu prawie jest lepiej.Jak delikatnie wcisne tak do momentu kiedy juz nie reaguje i popuszcze gaz tak 2 razy zaczyna jechac dobrze rozpedza sie szybko do 5000 na 3 biegu.Jest to dosc dziwne i po takim rozpedzeniu nie wystepuje zaden blad.
logi dynamiczne
003,008,011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e42 ... db5b0.html

grupa 000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/292 ... 3f964.html
grupa 001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d60 ... ec301.html
grupa 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcd ... 53846.html
grupa 013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abc ... cf8e4.html

grupa 003 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb0 ... c0f06.html
grupa 004BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e7 ... 501c2.html

Moze teraz cos sie uda wywnioskowac.


Ostatnio edytowano 19.cze.2009 20:52:12 przez Ryszard1205, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 18:25:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
zaloguj porządnie logi dynamiczne :!!: od 1500 rpm do 4200 rpm z butem w podłodze , pojedyńczo :!!:

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 20:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
Nie moge od tak sobie jezdzic po ulicy w tym wypadku po autostradzie autem bez przegladu w UK MOT i i tzn.TAX pozwalajacego jezdzic po drodze.
Jak juz pisalem wczesniej samochod po pelnym wcisnieciu gazu od 1200 obrotow zamula sie,troche szarpie i rozpedza sie do 4100 max po okolo 3 km .Takim tepem to mnie dobry rowerzysta wyprzedzi a polocja zatrzyma.Po tym wyskoczy na bank ,blad z cisnieniem.Testy robie na krotkim odcinku autostrady bo na normalnej drodze nie mam szans za duzo skrzyzowan.Za kazdym testem wychodzi to samo.Jesli ktos umie wyczytac cos z tych logow co moze byc przyczyna to niech sie wypowie lub przynajmniej probuje.


Ostatnio edytowano 20.cze.2009 09:19:48 przez Ryszard1205, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2009 23:28:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ale co tu sprawdzac jak widac ze pedal nie byl w podlodze ... poza tym amsz problemy z doaldowanie [czyt. jego brak] do sprawdzenia uklad podcisnien i szczelnosc dolotu ... nic innego sie tutaj nie wymysli ....
dlaczego nie ma bloku 010 ?

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2009 15:12:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
dodatkowe logi (sory ze 010 nie jest osobno)
Pedal gazu byl wcisniety do konca samochod zamulony rozpedza sie bardzo bardzo powoli do osiagniecia 4000 moze po paru nastepnych km bylo by wiecej.Po kazdym tescie wystepowal blad ktory kasowalem.
dynamiczne grupa 008,010,011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d3 ... a0cfb.html
dynamiczne grupa 0011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d18 ... c1869.html
dynamiczne grupa 008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/025 ... 6ff20.html
dynamiczne grupa 003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fc ... 6f4f7.html

dodatkowo zrobilem logi kiedy auto zachowuje sie prawie ok.ale to pewnym triku.Mianowicie ,ruszam autem normalnie bieg 1 auto sie zamula ale po popuszczeniu pedalu gazu i ponownych delikatnych nacisnieciach auto sie zrywa i juz prawie wyglada ok.
oto logi z tego momentu
dynamiczne 003,008,011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9f ... 6387c.html
nie wiem czy cos wynika z tych logow wiem ze cos z doladowaniem nie tak ale co?
Druga sprawa to ze autem nie da sie szybko ruszyc,poszybkim puszczeniu sprzegla jest szarpniecie i gasnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2009 17:44:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2006 10:47:18
Posty: 30
Lokalizacja: Wilno
Moze jest jakis problem z czujnikiem ciśnienia doładowania G71, ktory dziala, ale zaniza aktualne cisniene? na ile niema nigdzie dziury.
Jak sie maja sprawy z katalizatorem?

_________________
B4 1z 93 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2009 19:12:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2009 11:58:55
Posty: 15
Lokalizacja: Uk
dzury raczej nigdzie nie ma,sprawdzalem ponownie.Mialem tylko problem z zapinka rury od turbo ,ciagle sie wypinala i rura sie troche wysuwala z turbiny. Poprawilem to ale wciaz nic.Katalizator jest ale w jakim stanie nie wiem.Byc moze czujnik,ale bledow nie ma oprocz jednego 17960 zwykle wystepuje jak wcisne mocno gaz.Auto jest wtedy zamulone,ale jak rusze 2 lub 3 razy gazem odrazu sie zrywa,pod warunkiem ze wczesniej nie wyskoczy ten blad.Odnosnie katalizatora to chyba jest ok.skoro auto potrafi sie zerwac do jazdy jak by mu nic nie bylo czuc wtedy moc.Ale tego nie jestem pewny bo byl wnim olej ze starego turbo.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: