.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 12:53:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 2,2tq 89r MC K-jetronic
PostNapisane: 26.cze.2009 15:50:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Witam czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej K-jetronic pilnie potrzebny.pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2009 07:38:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tu masz cala elektryke mc, tego z dwoma czujnikami stuku

http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig10.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig11.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig01.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf ecu
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig03.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig04.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig05.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig06.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig07.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig08.pdf
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig09.pdf

jesli chodzi o istotne kable do rozdzielacza wtrysku k-jetronika, to wazna jest z przodu wtrysku do elektrozaworka korygującego dawkę, oraz mniej ważna do regulatora termicznego przykreconego do bloku silnika oraz wtyczka do zaworu do hamowania silnikiem pomiedzy bananem a filtrem powietrza. dodatkowo, ale nie istotna na prace silnika jest do potencjometra przeplywomierza, daje sygnal do zegarów o spalaniu itp. a reszta to nie istotne np do zaworka oparów paliwa.

najistotniejszy jest ten zielony na pierwszym zdjeciu - do korekcji dawki
http://sjmautotechnik.com/trouble_shoot ... l_dist.htm

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2009 09:27:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Już wysłałem koledze bardziej przejrzyste schematy MC '88-> ale nie sądze aby jego problem miał cokolwiek wspólnego z instalacją elektryczną...

Ale nieważne - nadmienie tylko, że powyżej kolega Lukasik zapomniał wspomnieć o podgrzewaniu sondy lambda, które to zapewnia prawidłowość jej pracy, a zatem i prawidłowe sterowanie przez ECU zaworkiem korygującym ciśnienie paliwa.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.cze.2009 17:36:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
grzanie lambdy mozna podpiąć.
jednak jesli sie odepnie od niej sygnal, korekcje ustawia sie na 50% i przy dobrze ustawionym k-jet samochod bedzie normalnie smigal.

odnosnie schematow to mc1 i mc2 troche sie roznia. z roku 89 powinien byc mc2 ktory wkleilem, ale bywaja kwiatki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: