Witam.
Mam silniczek ABZ (z audi A8 '97). Jak doskonale wiadomo wychodził tylko z automatem. Kupiłem do niego koło zamachowe od V8 w manualu (numer koła 077 105 271 G, i szczerze powiedziawszy nie wiem od czego dokładnie to jest bo w etce nie moge znalesc takiego numeru). Jest to płaskie koło, a nie garnkowe - czyli z rantem na przykrecenie docisku). Z nim jest nie problem, bo doskonale pasuje do niego docisk od 7A (po wstepnych przymiarkach).
Problem wystepuje w podparciu wałka sprzegłowego w wale/zamachu. Zamach od V8 (nawet te aluminiowe, sprzedawane w 034) nie maja miejsca na łożysko jak to jest w przypadku koła od 7A. Wałek sprzegłowy podpierany jest w wale korbowym. I tu jest zonk. W wale od ABZ jest tylko otwór o srednicy ~16mm, a wałek skrzyni ma ~15mm. Tak małego łożyska jeszcze nie widziałem
Wg. ETKI powinno być tam łozysko BK15x24x26. Niby ETKA pisze, ze dla automatu jest tam jakas tuleja 16mm. Jesli jest, to jak ja wyjąc?
I jak tam wsadzic to pieprzone łozysko? A moze po prostu nałozyc smaru i zostawic "ślizgowe" (ale raczej tak byc nie może)
PS. I czy pod ten zamach pownna isc jakas "podkładka", jak to jest w przypadku koła z wiencem zębatym w automacie?
PS2. Tak to wygląda: