.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 21:27:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.9 TDI AVF] TIPtronic - szarpie podczas zmiany z R
PostNapisane: 03.wrz.2009 17:01:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2009 16:12:36
Posty: 3
Witam,

Mam automata + tip (5 biegowy) problem polega na tym, że po wrzuceniu R a następnie N lub P czuć gwałtowne szarpnięcie.
Efekt szarpnięcia występuje tylko kiedy temperatura w skrzyni jest niska. Przy temp. 50-80°C szarpnięcia praktycznie brak.

-Stan oleju w skrzyni sprawdzony (35°C olej się wylewa przez korek stanu - nie wiem kiedy był wymieniany)
-Brak błędów po podłączaniu VAG'a zarówno w silniku jak i w skrzyni.

Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2009 20:11:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Czy na pewno masz tiptronica ??
Możesz mieć multironik skrzynie

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2009 11:06:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2009 16:12:36
Posty: 3
mam tiptronic'a oznaczenie EYF - samochód to nie audi a passat, jednak postanowiłem zadać pytanie tutaj, bo widzę że sporo koledzy wiedzą na temat automatów.

Dodam, że gdy kupiłem samochód ok 2 miesięcy temu, podłączyłem vag'a to w skrzyni miałem błąd:

Kod:
1 Fault Found:
18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground
P1761 - 35-10 - - - Intermittent


Wykasowałem błąd i do tej pory po ok 2000km błąd nie powrócił...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2009 15:46:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
xero napisał(a):
mam tiptronic'a oznaczenie EYF - samochód to nie audi a passat, jednak postanowiłem zadać pytanie tutaj, bo widzę że sporo koledzy wiedzą na temat automatów.

Dodam, że gdy kupiłem samochód ok 2 miesięcy temu, podłączyłem vag'a to w skrzyni miałem błąd:

Kod:
1 Fault Found:
18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground
P1761 - 35-10 - - - Intermittent


Wykasowałem błąd i do tej pory po ok 2000km błąd nie powrócił...

Może olej juz nadaje się do wymiany, kiedy był zmieniany ile auto ma przejechane??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2009 18:47:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2009 16:12:36
Posty: 3
auto jest z 2002r ma przejechane 169tys - to przebieg z licznika, przebiegu z ECU nie mam czym sczytać. Nie wiem kiedy był wymieniany, wiem ze jest dosyć zadki i ma barwę ciemna ale nie bardzo, podejrzewam, ze od nowości nie był wymieniany...
W następnym tygodniu wymienię olej na esso G 052 162 A2 + filtr i zobaczymy czy coś to da.

ktoś na forum pisał, ze za szarpnięcia może odpowiadać zawór magnetyczny w płycie sterującej, czy jakby to był faktycznie zawór, vag pokazał by błąd ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: