.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:12:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 15:54:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
grupy: CVT_mb0
opis grup: CVT_mb1

;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 17:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
meszrum napisał(a):
grupy: CVT_mb0
opis grup: CVT_mb1

;)


CVT mb0
http://paw1972.wrzuta.pl/plik/1TRKROBErro/cvt_mb0
CVT mb1
http://paw1972.wrzuta.pl/plik/aRIoSSoFwvA/cvt_mb1
Wersja po polsku do ściągnięcia.
;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2009 17:31:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
Przy okazji ostatniej trasy - sprawdziłem grupy 15 i 18 w module skrzyni. Wyniki poniżej - proszę o kometarz (nie mam pojęcia jaka powinna być prawidłowa wartość ciśnienia w poszczególnych blokach). Testy przeprowadzone przy "wypadniętej" adaptacji dla wstecznego biegu (ale to chyba nie będzie miało znaczenia). Przy okazji dodam że - w trasę startowałem także z "wypadniętą" adaptacją przód - adaptacja sama wskoczyła po 40km, gdy skrzynia osiągnęła stabilną temperaturę 73 stopni.

Grupa 15:
www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/mod/CVT/15.jpg

Grupa 18 (bieg jałowy):
www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/mod/CVT/18j.jpg

Grupa 18 (gwałtowne przyśpieszenie):
www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/mod/CVT/18p.jpg


Ostatnio edytowano 15.wrz.2009 22:50:27 przez Bart-S, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2009 22:15:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Bart-S napisał(a):
Przy okazji ostatniej trasy - sprawdziłem grupy 15 i 18 w module skrzyni. Wyniki poniżej - proszę o kometarz (nie mam pojęcia jaka powinna być prawidłowa wartość ciśnienia w poszczególnych blokach). Testy przeprowadzone przy "wypadniętej" adaptacji dla wstecznego biegu (ale to chyba nie będzie miało znaczenia). Przy okazji dodam że - w trasę startowałem także z "wypadniętą" adaptacją przód - adaptacja sama wskoczyła po 40km, gdy skrzynia osiągnęła stabilną temperaturę 73 stopni.

Grupa 15:
www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/mod/CVT/15.jpg

Grupa 18 (bieg jałowy):
www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/mod/CVT/18.jpg

Grupa 18 (gwałtowne przyśpieszenie):
www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/mod/CVT/15.jpg


Bart-S link środkowy nie działa, a pierwszy i trzeci to to samo - robione na postoju. Wkleiłem Tobie grupę 10 i 11 w dwóch wersjach - obydwie przy bucie. Po za tym musisz przeprowadzić adaptację od nowa. Musi być przeprowadzona i "zaliczona" do jazdy w przód jak i w tył. Po za tym dla po przekroczeniu 60 st. C adaptacja powinna się zapisać. A więc zrób to jeszcze raz od nowa. Jutro jak mi uda się znaleść chwilką czas to zrobię i wkleję grupy pokazujące ciśnienie. Robi się to w czasie jazdy oczywiście - wystarczy zwykła, spokojna jazda. Zwróć uwagą na chwilowy Nm oraz stały mA. Temp. oleju jest bardzo wysoka ponieważ było to robione po logach dynamicznych.
pozdr.

Obrazek


Obrazek

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2009 22:50:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
Poprawione :) Oprócz 15 i 18 masz tam w każdym 10 i 11 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2009 23:02:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Teraz lepiej ;)
Ja zrobiłbym tak: upewniłbym się, czy w skrzyni na pewno nie ma błędów, wachlując ją na wszystkie sposoby, używając wszystkich funkcji, w tym również tipa. Potem sprawdź czy masz błędy. Potem zajmij się adaptacją. Ta skrzynia, którą ty posiadasz jest trochę odporna na wypadanie i gubienie adaptacji jeśli jest sprawna. A więc na mocno rozgrzanej skrzyni odepnij akumulator na 15 minut (tylko klema minus - klucz 10-ka) a potem walcz (pamiętasz jak dokładnie wykonać ADP ? - bardzo istotne jest te 20-to sekundowe przytrzymanie go po jeździe na hamulcu - będziesz wtedy widział zapisującą się adaptację). Zanim ruszysz sprawdź czy masz ponad 60 st. C ) Potem sprawdź jeszcze raz adaptację.
pozdr.

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2009 00:00:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
OK, teraz troszkę brak czasu ale może jutro się uda :) Dzięki za instrukcje Paweł :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2009 11:59:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Bart-S zanim zaczniesz robic cokolwiek zrób próbę - rozgrzej olej w skrzyni i jak w gr. 010 wskoczy adaptacja to załącz bieg wsteczny, przejedź kilkadziesiąt metrów i przytrzymaj hamulec kilkanaście/kilkadziesiąt sekund. Adaptacja powinna wskoczyc - sprawdź w grupie 011.
Później wstawię moje logi z jazdy w różnych warunkach drogowych oraz w momencie przejścia z ADP RUN na ADP OK.
pozdr. ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2009 13:20:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
Dziś nie dałem rady - jutro mam szkolenie, potem znów zmiana popołudniowa. Nie wcześniej niż w piątek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2009 20:05:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Bart-S napisał(a):
Dziś nie dałem rady - jutro mam szkolenie, potem znów zmiana popołudniowa. Nie wcześniej niż w piątek...

Spox ;) , ale daję 99 %, że jak wykonasz to o czym napisałem ponad twoim postem to ADP OK. Nie ruszaj aku. Natomiast "poświęciłem się" i rano wykonałem długą jazdę robiąc logi skrzyni aby sprawdzić jak to wygląda u mnie. Wstawię je niebawem, choć są już gotowe. Pocieszę, że u mnie wygląda to podobnie jeśli chodzi o ciśnienie. Adaptacja "wskoczyła" w przedziale około 70 st. C po około 15 km jazdy na trasie.
pozdr.

[EDIT +]

Obrazek

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2009 06:32:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2008 18:27:20
Posty: 102
Lokalizacja: Wielkopolskie
...jeszcze nie zdążyłem się zająć adaptacją :/ Uzupełniłem naszą bazę danych o oznaczenia i sterowniki w A4 B7 :)

Dzięki za logi - z tego co widzę, wszystko wskazuje na to że u mnie też jest OK :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2009 09:10:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Bart-S napisał(a):
...jeszcze nie zdążyłem się zająć adaptacją :/ Uzupełniłem naszą bazę danych o oznaczenia i sterowniki w A4 B7 :)

Dzięki za logi - z tego co widzę, wszystko wskazuje na to że u mnie też jest OK :diabel:

Dzięki serdeczne :)
ps. nie rób adaptacji tylko tak jak napisałem powyżej ;)
pozdr.

Robiłem logi od temp. 57 st. C i adaptacja dla D zapisała się po kilkunastu minutach powyżej 70 st. C, dla R znacznie później. Zwróć uwagę na temp. i czas (jest to tylko wycinek logów).

Obrazek

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: