.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:11:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 AMB] Jaka zasada działania zaworka 06A129101A?
PostNapisane: 18.wrz.2009 23:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 22:13:04
Posty: 6
Lokalizacja: Olsztyn
jak w temacie... jaką on ma zasadę działania Obrazek

ps. wg etki w B6 AMB powinien siedzieć zawór o numerze 06A129101D , a siedzi teraz 06A129101A z 1.8t B5.
pozdrawiam
artym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2009 22:43:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 22:13:04
Posty: 6
Lokalizacja: Olsztyn
hmm... czyli co kupować nowy i sie przekonać samemu przekonać :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2009 22:49:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Zawór DV jest zaworem upustowym dla turbo. Zawór ten eliminuje wahania ciśnienia doładowania w systemie. Z czasem zmieniaja sie numery czesci, a ich konstrukcja i dzialanie nie, wiec nie przejmuj sie za bardzo. Jezeli przy odejmowaniu gazu nie szlyszysz sykniecia lub indora z pod maki to sie nie martw

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2009 23:26:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 22:13:04
Posty: 6
Lokalizacja: Olsztyn
matysss napisał(a):
Zawór DV jest zaworem upustowym dla turbo. Zawór ten eliminuje wahania ciśnienia doładowania w systemie. Z czasem zmieniaja sie numery czesci, a ich konstrukcja i dzialanie nie, wiec nie przejmuj sie za bardzo. Jezeli przy odejmowaniu gazu nie szlyszysz sykniecia lub indora z pod maki to sie nie martw


kolego to nie jest DV ;)

ten o który ja pytam jest częścią układu odpowietrzania silnika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2009 00:15:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Twoj ma to samo zadanie, tylko zamiast wydmuchiwac powietrze w atmosfere, wdumuchuje je spowrotem do obiegu turbo, dlatego jak dv jest walniety to, albo nie trzyma, albo przepuszcza

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2009 14:27:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 22:13:04
Posty: 6
Lokalizacja: Olsztyn
Na obrazku zawór z numerem 20 to nie jest DV...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2009 23:33:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Ten numer ktory podales to boost control valve, czyli zawor regulacji cisnienia doladowania...

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2009 23:10:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 22:13:04
Posty: 6
Lokalizacja: Olsztyn
no tak tak... kupiłem nowy i teraz wiem że stary jest uszkodzony. wiedza kosztowała niecałe 100zł. zostanie jeszcze tylko do sprawdzenia właśnie DV.

wg etki :
06A129101D - zawór regulacji ciśnienia

06A145710P- -zawór odcinający (wg. rysunku DV)

Może im sie pokiełbasiło ;) nieważne...

pozdrawiam
artym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2009 23:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2009 22:13:04
Posty: 6
Lokalizacja: Olsztyn
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: