.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:23:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 2,3 Przymula jak sie nagrzeje
PostNapisane: 20.wrz.2009 16:47:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
Witam!
Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Moje auto przymula podczas jazdy , najbardziej gdy temperatura wzrośnie powyżej kreski przed90stopni i z reguły trzyma niecałe 90.O wyprzedzaniu można zapomnieć.Przewody,kopułka palec nowe. Świece jeszcze nie. Podpowiecie gdzie zajrzeć? Auto bez LPG 1992rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 18:11:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Do sprawdzenia:
- niebieski czujnik temperatury wody
-ustawienie zapłonu
-wydajność pompy paliwa
-regulator ciśnienia paliwa
- potencjometr klapy przepływomierza
- szczelność dolotu
nie kupuj na ślepo części bo szkoda kasy.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 18:21:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
Niebieski czujnik nowy.
Podpowiesz jak ustawić zapłon?
pompa paliwa nowa
regulator jak sprawdzić
potencjometr jak sprawdzić?
szczelnosc ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 18:38:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
pawel to ty smigasz ta srebrna c4 po tczewie????

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 18:47:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
Brązową...bordową nie wiem jak to nazwać. :)
Od niedawna na GTC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 19:03:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
hehe wkoncu bratnia dusza z tczewa :D ja smigam takim czarnym a8 na GDA :D

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 19:10:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
kojaże:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 19:26:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
kiedys podjade oblukac to twoja maszynke. mialem taki sam silnik w coupe...

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 20:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
Ok. Wrócimy do tematu
Niebieski czujnik nowy.
Podpowiesz jak ustawić zapłon?
pompa paliwa nowa
regulator jak sprawdzić
potencjometr jak sprawdzić?
szczelnosc ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 20:41:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
A ja bym na rozgrzanym silniku wykręcił świece i sprawdził ciśnienie w cylindrach, tak profilaktycznie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2009 23:54:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Zapłon w silniku AAR powinien być ustawiony na :
15* plus-minus 1* BTDC.

Kolego a Lambdę sprawdzałeś ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2009 13:26:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
zauważyłem że przymula też na zimnym (wcześniej jak wsiadałem do auta był już ciepły bo ktoś przede mną jeździł) zapłon ustawiony,dolot ok,pompa ok, czujnik niebieski ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2009 20:30:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Sprawdź:
- Regulator ciśnienia
- Potencjometr klapy spiętrzającej
Jak sprawdziłeś pompę paliwa ? W tym typie silnika jest układ wtryskowy ,który wymaga większego ciśnienia ok 6,5 bara.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2009 08:07:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
pompa jest nówka:) ok 1tydzien ma


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2009 09:44:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
kolego jaki model pompy kupiłeś ?
do tego typu silnika można włożyć boscha 0 580 254 040 koszt około 650PLN
lub pierburg 7.21651.50.0 koszt około 800 PLN.
Inne pompy są przystosowane do wtrysków elektronicznych dają około 4bary i nie będą działały dobrze z tym silnikiem.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2009 21:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
Oj nie powiem ci teraz dokładnie jaka to była:/
Podobno pod motor 2,3
http://moto.allegro.pl/item748225992_po ... 2_2_3.html coś takiego to było.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.wrz.2009 22:24:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Sprawdź dla pewności ciśnienie paliwa w układzie:

Obrazek

Powinno być 6.1 - 6.5 bar

Filtr paliwa wymieniałeś ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Ostatnio edytowano 24.wrz.2009 11:16:22 przez rookie, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2009 08:15:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2009 15:13:20
Posty: 18
Lokalizacja: Tczew
Filtr paliwa wygląda na świeży ale dziś wymienie. Zbytnio nie widze nic z tego rysunku. Możesz go opisać?:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2009 11:04:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
tu masz kolego opis w języku angielskim :
Servicing fuel system
Connecting pressure gauge V.A.G 1318 with test adapter 1318/4
Note:

Always use new sealing rings.



‒ → Connect pressure gauge V.A.G 1318 with test adapter 1318/4 to measuring point -1- of fuel distributor.
‒ Unscrew line -2- from cold start valve and connect this to pressure gauge V.A.G 1318; Lever on pressure gauge in position -open- (lever in direction of flow).
Position of cut-off valve:

A - Open
B - Closed
Checking system pressure and fuel pressure regulator



‒ → Open cut-off valve on pressure gauge V.A.G 1318 -Position A-.
‒ Press remote control switch. (tu chodzi o zdalne wlączenie prądu pompy paliwa, po prostu robisz mostek bez włącznika i też spełni swoją role )
Obrazek
‒ Specification: 6.1...6.5 bar
If specification is not attained:

‒ Renew pressure regulator.
If nominal value is exceeded:

‒ Disconnect return hose from pressure regulator at connection of return hose/return line and hold in a container.
‒ Repeat test.
If the specification is attained:

‒ Check that return line is not blocked.
If specification is again exceeded:

‒ Renew pressure regulator.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: