Więc może po kolei:
1)VAG nie wywala żadnych błędów (poza czujnikiem stopu F ale to raczej standart)
2) Wartości paliwa - obecnie nie ma mocniejszych pomp niz 8 barów, moja na kołku ma 6 - 7 więc tu na 100% nie ma problmeu (pracuję w warsztacie i mam z tym styczność na codzień - niestety mało jeździ ACK)
3) Czujniki temp mają wartości ok POZA PALĄCĄ SIĘ CIĄGLE KONTROLKĄ OLEJU NA AC. Ale o tym pisałem już w innym poście i do dziś problem nie został rozwiązany.
Obstawiam samą pompę (np w Punto jest ciśnienie robocze 5 bar a po zgaszeniu auto trzyma 1 bar nawet po kilku dniach postoju - ot taki mały przykład)
lub regulator paliwa.
Ciśnienie w cylindrach odpada ponieważ też jest zmierzone nie ma odchyłów.
Czy naprawde drodzy audimaniacy nikt z Was nie dobierał się do pomy paliwa?? Nikt nie robił pomiarów?? Plis help mi
)