meszrum napisał(a):
w tym silniku są 3 niezależne problemy:
1. brak mocy;
2. nieczynny EGR;
3. problem z rozruchem.
ad. 1
brak mocy wynika po braku dostatecznej ilości spalin [parcia na łopatki T]. problem może wynikać z:
- lmm, które bez względu na wszystko mierzy źle, co może ograniczać dawkę paliwa do tego stopnia, że brak jest spalin by napędzić turbinę po korekcji N75;
- niedrożnego katalizatora [raczej nie, ale możliwe].
co masz do zrobienia?
- podmienić lmm [przepływomierz] i zalogować dynamicznie 003, 008 oraz 011 po podmianie. postaraj się nie kupować, lecz podmienić na próbę [ważne by podmieniony był nowy].
logi zamieścisz na forum i dowiesz się co dalej.
.
Czyscilem LMM, ale nic nie pomoglo. Wyskoczyl blad 00533, ktorego wczesniej nie bylo, a wiec wymienilem LMM w ASO Sieńko i Syn ( Białystok ).
Przy zwrocie oryginalengo LMM (059906461E) zaplacilem 524,70 PLN + 94,50 PLN za montaz. Wstawili mi 059906461EX. Bez zwrotu starego kosztowalo by to 1083 PLN za sam LMM.
Ponizej wklejam logi na nowym LMM. Auto wyraznie lepiej jezdzi.
D-003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a0 ... 8e5ad.html
D-008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b66 ... 3ff48.html
D-011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f4 ... a5ece.html
Prosze o ocene tych logow.