Klasyczne 00575 , które akurat w tym pomiarze nie dało się złapać.
Twój mechanizm ograniczenia ciśnienia doładowania nie działa prawidłowo. Widać doskonale przeładowanie rzędu 250 mBAR`ów. Na dobrym paliwie i w zimne dni , gdy autko nie jest dogrzane na pewno usterka dokucza częściej. Standard.
2 rady:
a) przepałować auto na autostradzie. Gaz do dechy, szybka zmiana biegu przy 4000 rpm, but, zmiana , but zmiana etc ... chodzi o wypalenie sadzy z mechanizmu vtg/vnt.
b) jeździć nie używając stylu PSJ
c) jeśli pkt 1 nie pomoże - turbo do wyrwania i wyczyszczenia - chodzi o sławetne zapieczone kierownice spalin. Usterka tak klasyczna dla AFN`ów że aż powtarzająca się do znudzenia.
Oczywiście widac również że lmm ciut mało mierzy - jak napisał Spanky: filtr powietrza do wymiany. Dopiero wtedy notlaufy zaczną dokuczać niestety