.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 08:27:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:35:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 11:53:56
Posty: 61
Lokalizacja: Siedlce
obie moje V-ki na gazie, puszczają chmury cały czas czy lato czy zima :)

_________________
'78 Granada L 2,8i V6
'80 Granada GL 2,0 V6
'81 Granada Ghia COSWORTH 2,9 V6
'81 Granada Ghia GROSVENOR 2,8 V6
'89 Audi V8 3,6 quattro
'93 Audi V8 4,2 quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:39:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Zależy do czego porównać wielkość chmury, jak do 1.4 to faktycznie - jest większa :)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:46:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
u mnie to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:47:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Może wszystkie są popsute :D

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ech to chyba ten silnik co to jest kiepski i stary ;)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 12:11:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
No właśnie, stary i zacofany do tego ;)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 12:20:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.lis.2006 12:54:43
Posty: 1516
Lokalizacja: Łódź
ja mam jeszcze inny problem - z jednej rury "dymi" bardziej z drugiej słabiej
dodatkowo po zgaszeniu motoru jeszcze przez kilka sekund wydobywają się opary - przytkane tłumiki lub kat????
co sądzicie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 12:43:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
paruje im zimniej tym więcej ,raz mi nie parowała prawie wcale ,jak latem z uk wracałem ,trasa ponad 2 tys km a teraz to non stop woda z wydechu kapie :)

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 02:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Raport...
2617 km od remontu i 1617 km od wymiany oleju. Dolałem przed momentem 200 ml i jest dokładnie połowa miarki na bagnecie :)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 23:12:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
czyli na 1617 km wypił gdzieś koło 0.7 litra. Bosssko! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2009 02:07:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
SebastianS napisał(a):
czyli na 1617 km wypił gdzieś koło 0.7 litra. Bosssko!

niech mnie ktos wyprowadzi z bledu, ale jesli wymiane robimy co 10000km to:
-> 10000 / 1617 = 6,18
-> 6,18 * 0,7 = 4,32L

czy takie zuzycie na zmiane to jest bosko :zdziw: :?: :?: :?:

jesli bylo dolane 200ml to nie przypalil 0,7l tylko wlasnie te 200ml (zakladajac oczywiscie,ze poczatkowy stan to polowa miarki - tak jak powinno byc) co dawalo by spalanie na poziomie 1,23l i z tym sie mozna pogodzic

sorry,ale gdyby moja spalala 0,7litra oleju na 1600km to bym sie chyba :612: :diabel:

cieq jaki byl stan poczatkowy ?

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Ostatnio edytowano 08.mar.2009 12:48:45 przez MICH., łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2009 09:26:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Nie, po 1617 km wypił 0,2 l (=200 ml). Nie wiem Sebastian skąd wziąłeś to 0,7 l. Stan początkowy (po wymianie oleju) to połowa miarki.

MICH. napisał(a):
sorry,ale gdymy moja spalala 0,7litra oleju na 1600km to bym sie chyba :612: :diabel:


MICH. poczytaj na forum o zużyciu oleju w silnikach V8 ;)

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2009 12:47:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
cieq napisał(a):
MICH. poczytaj na forum o zużyciu oleju w silnikach V8


czytam i to regularnie :)

MICH. napisał(a):
sorry,ale gdyby moja spalala 0,7litra oleju ..


a nie spala :D

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2009 13:48:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
s6 AEC avant... i to jest to co tygryski lubia najbardziej


A przepraszam, dopiero doczytałem Twój podpis :peace: Jak z konsumpcją oleum u Ciebie?

Cieszę się bardzo bo remont udał się w 100%, a to 0,2 l po 1600km to jest na prawdę nic w porównianiu z tym co było przed, czyli 2 l po niecałych 500km. Okres docierania zakończyłem, więc czasem zdarza mi się przybutować mocniej.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 01:09:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
ma przejechane grubo ponad 300tys
1,5l to max jakie do niego wlewalem...
odpukac w niemalowane, splunac i takie tam, ale jak do tej pory wszystko gra jak tralala :D

auta nie do zajechania pod warunkiem, ze maja dobrego wlasciciela

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 09:42:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Właśnie, nie do zajechania pod warunkiem że ma dobrego właściciela... :banghead:

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 17:30:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 18:37:44
Posty: 66
Lokalizacja: Gorlice (małopolska)
Panowie czy mozliwe jest zeby ABH wypijalo 1L/300km??
Po zapaleniu rano wydobywa sie tylko minimalny obłoczek.
Gdy moje poprzednie AAT Brało 1L/1000km to z tylu nic nie było widać. Teraz kopcenie jest w normie.
Wyciekow nie widac. Czy możliwe jest że olej wywala gdzieś w czasie jazdy np. z chłodnicy oleju? bo ta jest zapocona
spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 17:49:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2801
Lokalizacja: WWL
robert72 napisał(a):
Panowie czy mozliwe jest zeby ABH wypijalo 1L/300km??
Po zapaleniu rano wydobywa sie tylko minimalny obłoczek.
Gdy moje poprzednie AAT Brało 1L/1000km to z tylu nic nie było widać. Teraz kopcenie jest w normie.
Wyciekow nie widac. Czy możliwe jest że olej wywala gdzieś w czasie jazdy np. z chłodnicy oleju? bo ta jest zapocona
spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?


mozliwe to jest wszystko.

jak odpalasz to oblok jest minimalny a patrzyles co sie dzieje z tylu jak jedziesz??

jezeli faktycznie masz jakis wyciek to w takiej ilosci bedzie go widac po nocy pod autem.
mozliwosci jest wiele, silnik masz suchy wszedzie?

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2010 20:10:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 18:37:44
Posty: 66
Lokalizacja: Gorlice (małopolska)
W zasadzie to jest drug silnik w mojej esce.
pierwszy wymienilem bo .... brał olej!
hehe jak to mowią zamienił stryjek siekierkę na kijek :P
ale na poważnie silnik jest nieco brudny od strony chłodnicy oleju i tak jak juz pisalem zauważyłem ze chłodnica jest zapocona.
cieżko dokładnie obejrzeć bo osłony pod silnikiem brak a sami wiecie jaki syf jest na drodze. najlepsze jest to ze po nocy pod autem sucho! no moze pare kropel


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2010 16:51:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
Najczęstszym wyciekiem w ABH jest właśnie wyciek z pod obudowy termostatu oleju (odchodzą od niego 2 przewody w metalowym oplocie do chłodnicy oleju).
A tak w ogóle to zmień na AEC i będziesz miał spokój.
Ja wymieniłem i prawie zapomniałem co to jest dolewanie oleju.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: