Urwa!!
Chyba niestety masz rację :[
Właśnie wróciłem z zakupów na które pojechałem Audisią i stały się dwie dziwne rzeczy:
1 - zamarzł mi parownik
nigdy mi się to nie zdarzyło bo kontroluję stan chłodziwa i odpowietrzenia silnika
2 - wytworzyło się bardzo wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
(temperatura troche powyżej 90 a grube węże były bardzo twarde)
dopiero jak popuściłem korek na zbiorniczku chłodziwa to gorący płyn wrócił do parownika i go odmroził
o trzeciej rzeczy nawet nie wspomnę - delikatny dymek z wydechu po zagrzaniu cieczy...
Mogę już zamawiać uszczelki pod głowice czy ktoś ma jakieś inne pomysły?
Podjadę jeszcze do gościa który ma sprzęt do sprawdzania uszczelek pod głowicami
EDIT 2:
Porobione - uszczelka do wymiany i na 99% jest to prawa głowica
Dziękuję i pozdrawiam :] biore się do roboty