Do ustawienia rozrządu w tym silniku mechanik powinien użyć specjalnej blokady na wał korbowy i drugiej na koła wałków w głowicach. Bez tych blokad ustawienie rozrządu jest bardzo trudne, a każde przesunięcie o ząbek (nie daj o dwa lub więcej) objawia się utrata mocy lub nawet awaria silnika- spotkanie zaworów z tłokami... Spalanie będzie większe, ponieważ część mieszanki ucieka niedomkniętymi zaworami jeszcze przed spaleniem.
Co do Twojego PYTANKA zadanego "ot tak sobie" : każdy mechanik, który posiada takie blokady zrobi to w kilka minut za drobna opłatą. Trzeba zdjąć pasek wielorowkowy i obudowę rozrządu z przodu.
_________________ AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T poszło w dobre ręce AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było... AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane... AUDI 80 Cabrio 1Z ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif) AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER
|