emge napisał(a):
Jasne, że czytać forum, czytać
Tyle, że podałeś link do tematu "Diagnostyka TDI" który ma 9 stron
Byc może jest tam gdzieś zwrot "duży rozrząd" i co go różni od "małego rozrządu", nie mówiąc już o "średnim rozrządzie"
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
albo "średnodużym rozrządzie"(to jakby inna wersja kawału o budowie dzidy bojowej
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
).
Mysle, że jak ktoś wprowadza słownictwo "swoje", czyli inne od powszechnie od lat używanego to warto aby okreslił co ma na mysli.
Co do rozpiętości wymiany elementów rozrządu to gdyby wliczyć wałki 4 szt, dżwigienki 24 szt, pestki 24 szt i hydrauliki też 24 szt. to robi się nawet duzo wiecej niz 50 pozycji. No ale to juz jest remont silnika
Jesli natomiast mamy na mysli eksploatacyjna wymianę "napędu rozrządu" to jak tam znależć 50 pozycji ???
Kupcie w ASO pudełko z kompletem do wymiany rozrządu (tzw. kit) to jest kilka elementów, do tego dodajmy pompe wody, napinacz hydrauliczny.
I to jest napęd rozrządu
Oczywiście można dodać duzo więcej, czyli nawet doprowadzić auto do stanu który miało wyjeżdżając z salonu, wymienić wszystkie części które maja jakikolwiek ślad, że pracowały itd.
Brzmi to jak dowcip i ja to tak traktuje, ale jak ktos chce to czemu nie
Jego kasa w końcu
Tylko chyba to już nie jest wymiana napędu rozrządu
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)