.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:10:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B7 1,9TDI] Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia ... ?
PostNapisane: 20.maja.2010 10:02:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 19:51:17
Posty: 210
Lokalizacja: Lubin
Witam Klubowiczów.

W a4 (jak w temacie) istnieje nastepujący problem:

Wystepuje wysokie cisnienie w układzie chlodzenia, co sutkuje wydostaniem się plynu chlodniczego przez zaworek w zbiorniku (widac slady). Pozostalych wycieków nie widać. Problem wystepuje od jakiegoś czasu - z uwagi na brak czasu nie mieliśmy okazji się tym zając - zawsze dolewaliśmy plyn.

Co może być przyczyną - uszczelka pod glowicą, glowica, blok ??

Pozdrawiam...

_________________
BMW 530D 2001r. - 09.09 - ...
Audi A6 C5 Avant 2,5 TDI V6 BFC - 01.08 - 11.08
Audi A6 C4 2.5 TDI AAT => Bilstein B6 + H&R -40/ Alu S4 225/45/17 / Xenon licht / Sun Guard LX35 ..... - 01.08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B7 1,9TDI] Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia .
PostNapisane: 20.maja.2010 11:12:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Lonnyy napisał(a):
Co może być przyczyną - uszczelka pod glowicą, glowica, blok ??
Pozdrawiam...
logicznie daloby sie to wytlumaczyc peknieciem w glowicy (sprezanie => cisnienie wali w uklad chlodniczy)
Jezeli masz cappucino pod korkiem oleju to znaczy ze woda idzie do oleju (brat tak mial kiedys i przyczyna byla uszkodzona glowica)


=> niech mechanik/Ty da glowice do sprawdzenia przed zalozeniem (brat pamietam 2x zrzucal glowice, za 1wszym razem mechanik wymienial uszczelke tylko a walnieta byla glowica)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2010 00:33:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2010 14:43:32
Posty: 25
Lokalizacja: iława
na 99% usyczelka pod gowica.

_________________
Audi 100 c4 2.3 91r Sedan AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2010 01:48:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Chyba że termostat , albo zawór w korku, a wtedy może uszczelka ... Trzeba zrobić test ciśnienia ukladu chłodzącego , test zaworu i przemyśleć sprawę termostatu Panowie prorocy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2010 22:48:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Trzeba zacząć od najtańszych mozliwych przyczyn, które sa latwe do sprawdzenia - korka zbiornika wyrównawczego, termostatu a nie od razu wymieniac silnik :D .
Jaka jest temperatura na blacie ? Silnik sie przegrzewa ? Włącza sie wentylator ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2010 10:33:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Korek mozesz sobie darowac. Tak samo myslalem u siebie w A4. Zjawisko narastalo w koncu zbiorniczek wyrownawczy starczal na 100km. Obawialem sie glowicy a na szczescie skonczylo sie na uszczelce pod glowica na 3 cylindrze. Groszowe sprawy i po klopocie.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2010 14:02:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Pojedź do warsztatu niech Ci sprawdzą zawartość CO w zbiorniczku wyrównawczym.

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 17:05:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2010 14:43:32
Posty: 25
Lokalizacja: iława
korek tez jest wazny :) ale mi np przykład wywalilo uszczelke pod glowica bo termostat nie puszczal i uszczelka do wymiany ale juz jest cacy :D :D

_________________
Audi 100 c4 2.3 91r Sedan AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2010 17:47:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
W AFN-ie miałam to samo, jedynie w zbiorniczku było coraz więcej sadzy (choć niewiele), okazało się uszczelka pod głowicą.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: