Powiem Ci że to dobre pytanie oznacza że przytomnie myślisz
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
Wiec skoro chcesz znać szczegóły to wygląda to tak:
Uruchamiasz silnik
Naciskasz pedął hamulca trzy razy z duża siła by uzyskac ciśnienie 35 bar
Ta czynność spowoduje że kontrolka ESP zgaśnie.
Następnie jedziesz na przemian w lewo i w prawo przy czym podczas zakretów musisz uzyskać prędkość obrotu około 10 stopni /s
Uzyskasz taki efekt w promieniu zakrętu około 10 .. 12 metrów przy prędkości między 15 .. 20 km/h Po czterech około sekundach zgaśnie następna kontrolka czyli ABS... Czasem trzeba powtórzyć test dwa trzy razy a czasem wystarczy jedna jazda...
Jeślni nie zgąsnie kontrolka oznaczać będzie że zle wykonałaś jazdę testową ESP lub jest błąd w systemie ABS /ESP czyli cos jest niesprawne. Wierzę jednak że bedzie dobrze bo było ok dopoki nie wywołano testu KTS -em ...