Witam mam taki problem :
- Nie mogę wykasować błędu :
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
- Czasami dochodzi jeszcze :
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
- Po wypięciu przepływki z wtyczki, również pojawia się błąd :
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
- ten sam błąd jest również po podpięciu oryginalnej - nowej (ze slkepu IC) przepływki Bosch.
Wykonałem nastęupjące logi statyczne :
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13786.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13787.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13788.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13789.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13790.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13791.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13792.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13793.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13794.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13795.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13796.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13797.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13798.html
http://vaglog.rtnet.pl/anwodut_13799.html
Proszę o analizę.
Ogólnie silnik pracuje prawidłowo i nie przejawia niepokojących objawów, takich jak np.: falowanie, nierówna praca , dziury w gazie, szarpanie, brak mocy itp... ?
Proszę o pomoc
-----------
wwwd
Sprawdziłem...przy kacie mam 1 lambdę i jest podłączona.
Wypiąłem i sprawdziłem , jest czysta i silnik się uruchamia bez lambdy.....nie sprawdzałem vagiem.....ale na słuch chodzi dość równo i żwawo wchodzi na obroty. Będę musiał jutro podpiąć się do lapka i sprawdzić.....może to lambda robi jakieś zwarcie i dlatego mam brak wskazań z przepływki i lambdy embarrassed wallbash
Jak myślicie?
Pomoże Ktoś kumaty w temacie benzyniaków ????