.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:21:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 2.5 tdi quattro 2000] problem z praca silnika
PostNapisane: 31.maja.2010 21:55:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2009 21:45:48
Posty: 10
witam

mam pewien problem. a mianowicie:
gdy jezdze spokojnie wszystko jest ok , lecz jak tylko troszke popaluje to silnik przechodzi w stan awaryjny tzn. jak jest ok to silnik pracuje miekko i normalnie przyspiesza, a gdy zlapie zadyszke (w/g mnie tryb awaryjny) odglos jaki wydaje to jakby walenie metalwym drutem o kawalek metalu plus dzwiek tak jekby powietrze uciekalo z pod maski a obroty nie moga przekroczyc 2500 tys, a dzwiek przy tym taki jak by mial sie silnik rozleciec. dodam jeszcze ze taki stan powtarza sie co jakis nieokreslony czas a gry to sie nie pojawia auto chodzii i zbiera sie jak szalone. po zlapaniu zawieszki pomaga jezdzenie do ok 2000 wtedy wszystko pracuje normalnie i biegi wrzucane sa tez normalnie, lub tez pomaga kilkakrotne przygazaowanie i odpuszczenie.
dodam iz turbo z zaworem (gruszka jest nowe), przeplywka nowa, pompa nowa.

prosze o pomoc bo juz rece mi opadaja :( :( :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 19:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Kod:
 jakby walenie metalwym drutem o kawalek metalu

Według mnie pierwsze co trzeba zrobić to zaprzestać eksploatacji auta-a Druga sprawa To podłączenie VAGa i odczyt błędów-bez tego nikt ci tu nie pomoże

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2010 20:29:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2009 21:45:48
Posty: 10
bledow nie ma zadnych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a6 2.5 tdi quattro 2000] problem z praca silnika
PostNapisane: 03.cze.2010 18:36:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.kwi.2010 12:10:26
Posty: 35
Lokalizacja: Knurów
Auto: ALLROAD C5 2.5 TDI V6, Q3 2.0 TDI
Może nie być błędu. U mnie kiedyś przy zacinającej się geometrii turbo, odcinał paliwo kiedy trzeba, ale zaświecenie CHECK'a i zarejestrowanie błędu wymagało, aby błąd powtórzył się kilkakrotnie w pewnym okresie czasu. Silnik 2.5 TDI V6 BAU.

Skoro jak piszesz problem występuje jak trochę przegonisz auto, to pasowałoby zrobić logi dynamiczne. Może coś się z nich wyjaśni, na początek grupy 004, 010, 011.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2010 11:51:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
a to manual czy tiptronic?

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: