niestety nie wiem od czego na 100% poza temperatura zalezy statyczny kat (zadany w 004S) ale dynamiczny (zadany w 004D) zalezy jedynie od obrotow i dawki/zyczenia (zakladajac ze auto jest po prostu rozgrzane)
Jezeli by przypadkiem kat zalezal od tego ile idze koksu na wolnych obrotach to mozna domniemywac ze falujacy koks przeklada sie na falujacy kat zadany tyle ze u mnie koks w 001S tez delikatnie faluje (podobnie jak u ciebie) a mimo wszystko kat zadany nie zmienia sie.
Moze tez byc tak ze mamy inny soft w sterownikach i dlatego tak jest (kwestia kosmetyczna) a moze to grubsza sprawa sie szykuje moze to wynika w jakis sposob z korekcji - cholera wie
Meszrum napisał(a):
0.2, to margines błędu pomiarowego, gdyż jednostką podstawową jest 0.2*
Mapki "digitalizujace' odczyty wskaznikow to kreska obrazujaca napiecie vs wartosc cyfrowa w mapie o zupelnie innej ziarnistosci niz widzisz w vgcomie. Ta skokowosc w vagcomie to wynika z protokolu komunikacji ecu-kabelek-komp a nie z prawdziwej ziarnistosci w ECU. Tez mam stare v6tdi z pewnie tymi samymi czujniczkami i kat zadany nie zmienia mi sie ani troche a logi mam przerozne zrobione paroma wersjami vagcoma
Co do zabawy w zamiany wtryskow (tez bym mnie wyniki interesowaly) ale moze od razu dac wtryski (wszystkie) do sprawdzenia/regeneracji - a jak korekcje pojda w slad za wtryskiem to ponowy demontaz?
pozdrawiam,
Przemek