.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:02:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2010 15:04:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
hm, myślałem o 5w30/40 np. castrola/mobila i wymiana co 10-12 kkm
- co do wałków KS to czytałem na innych forach że wytrzymują po 100 kkm i więcej przy właściwym traktowaniu :)

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: logi do oceny
PostNapisane: 11.cze.2010 19:06:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
witam,

w siódmych potach stworzyłem logi (na razie statyczne i też nie wiem czy dobrze to zrobiłem) i pokornie proszę o ocenę:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


z góry za wszystkie komentarze dziękuję

pozdr
darek

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2010 19:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
witam,

w siódmych potach stworzyłem logi (na razie statyczne i też nie wiem czy dobrze to zrobiłem) i pokornie proszę o ocenę /próbowałem zawiesić te logi na jakimś komercyjnym serwerze ale du...a z tego wyszła więc wrzucam na żywca - są w miarę czytelne/:


TIME
STAMP
0,01 39 73 0 17 97 210 64 120 167 63
0,35 39 73 0 16 97 210 64 120 167 62
0,7 38 73 0 17 97 210 64 120 167 63
1,05 38 73 0 16 97 210 64 120 167 63
1,41 38 73 0 16 97 210 64 120 167 63
1,76 37 73 0 17 97 210 64 120 167 63
2,11 37 73 0 17 97 210 64 120 167 63
2,46 37 73 0 16 97 210 64 120 167 63
2,81 36 73 0 17 97 210 64 120 167 63
3,17 36 73 0 16 97 210 64 120 167 63
3,52 36 73 0 16 97 210 64 120 167 63
3,87 36 73 0 16 97 210 64 120 167 64
4,22 35 73 0 17 97 210 64 120 167 63
4,57 35 73 0 16 97 210 64 120 167 63
4,93 35 73 0 16 97 210 64 120 167 63
5,28 34 73 0 17 97 210 64 120 167 64
5,63 34 73 0 17 97 210 64 120 167 63
5,98 34 73 0 16 97 210 64 120 167 64
6,33 33 73 0 16 97 210 64 120 167 65
6,68 33 73 0 16 97 210 64 120 167 65
7,04 33 73 0 17 97 210 64 120 167 66
7,39 32 73 0 17 97 210 64 120 167 65
7,74 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
8,09 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
8,44 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
8,8 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
9,15 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
9,5 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
9,85 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
10,2 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
10,56 32 73 0 16 97 211 64 120 167 63
10,91 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
11,26 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
11,61 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
11,96 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
12,32 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
12,67 32 73 0 17 97 210 64 120 167 62
13,02 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
13,37 32 73 0 18 97 210 64 120 167 64
13,72 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
14,08 32 73 0 17 97 210 64 120 167 62
14,43 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
14,78 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
15,13 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
15,48 33 73 0 15 97 210 64 120 167 62
15,84 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
16,19 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
16,54 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
16,89 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
17,24 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
17,6 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
17,95 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
18,3 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
18,65 32 73 0 17 97 210 64 120 167 62
19 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
19,35 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
19,71 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
20,06 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
20,41 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
20,76 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
21,11 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
21,47 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
21,82 32 73 0 16 97 210 64 120 167 62
22,17 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
22,52 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
22,87 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
23,23 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
23,58 32 73 0 17 97 210 64 120 167 63
23,93 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
24,28 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
24,63 32 73 0 16 97 210 64 120 167 64
24,99 32 73 0 17 97 210 64 120 167 64
25,34 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63
25,69 32 73 0 16 97 210 64 120 167 62
26,04 32 73 0 16 97 210 64 120 167 63




Group A: '003
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75%
STAMP /min mg/R %
0,01 998 EGR On 184,5 0
0,4 998 EGR On 180,6 0
0,8 998 EGR On 184,5 0
1,2 998 EGR On 184,5 0
1,6 998 EGR On 180,6 0
2 998 EGR On 180,6 0
2,4 998 EGR On 184,5 0
2,81 998 EGR On 180,6 0
3,21 998 EGR On 180,6 0
3,61 998 EGR On 180,6 0
4,03 998 EGR On 180,6 0
4,41 998 EGR On 180,6 0
4,81 998 EGR On 180,6 0
5,21 998 EGR On 180,6 0
5,61 998 EGR On 184,5 0
6,01 998 EGR On 180,6 0
6,41 998 EGR On 180,6 0
6,81 998 EGR On 184,5 0
7,21 998 EGR Off 180,6 0
7,61 998 EGR Off 365 100,6
8,01 998 EGR Off 400,4 100,6
8,41 998 EGR Off 423,9 100,6
8,81 998 EGR Off 431,8 100,6
9,21 998 EGR Off 443,5 100,6
9,61 998 EGR Off 447,5 100,6
10,01 998 EGR Off 451,4 100,6
10,41 998 EGR Off 451,4 100,6
10,81 998 EGR Off 455,3 100,6
11,21 998 EGR Off 455,3 100,6
11,61 998 EGR Off 455,3 100,6
12,01 998 EGR Off 451,4 100,6
12,41 998 EGR Off 455,3 100,6
12,81 998 EGR Off 451,4 100,6
13,21 998 EGR Off 451,4 100,6
13,61 998 EGR Off 451,4 100,6
14,01 998 EGR Off 459,2 100,6
14,41 998 EGR Off 451,4 100,6
14,81 998 EGR Off 459,2 100,6
15,21 998 EGR Off 459,2 100,6
15,61 998 EGR Off 455,3 100,6
16,01 998 EGR Off 455,3 100,6
16,41 998 EGR Off 455,3 100,6
16,81 998 EGR Off 459,2 100,6
17,21 998 EGR Off 455,3 100,6
17,61 998 EGR On 455,3 100,6
18,01 998 EGR On 357,2 0
18,41 998 EGR On 239,4 0
18,81 998 EGR On 223,7 0
19,21 998 EGR On 204,1 0
19,61 998 EGR On 204,1 0
20,01 998 EGR On 196,3 0
20,41 998 EGR On 192,3 0
20,81 998 EGR On 188,4 0
21,21 998 EGR On 188,4 0
21,61 998 EGR On 184,5 0
22,01 998 EGR On 184,5 0
22,41 998 EGR On 188,4 0
22,81 998 EGR On 180,6 0
23,21 998 EGR On 184,5 0
23,61 998 EGR On 184,5 0
24,01 998 EGR On 180,6 0
24,41 998 EGR On 184,5 0
24,81 998 EGR On 184,5 0
25,21 998 EGR On 180,6 0
25,61 998 EGR On 180,6 0
26,01 998 EGR On 184,5 0
26,41 998 EGR On 180,6 0
26,81 998 EGR On 180,6 0
27,21 998 EGR On 180,6 0
27,61 998 EGR On 180,6 0
28,01 998 EGR Off 180,6 0
28,41 998 EGR Off 361,1 100,6
28,81 998 EGR Off 400,4 100,6
29,21 998 EGR Off 427,8 100,6
29,61 998 EGR Off 439,6 100,6
30,01 998 EGR Off 447,5 100,6
30,41 998 EGR Off 447,5 100,6
30,81 998 EGR Off 455,3 100,6
31,21 998 EGR Off 451,4 100,6
31,61 998 EGR Off 451,4 100,6
32,01 998 EGR Off 455,3 100,6
32,41 998 EGR Off 455,3 100,6
32,81 998 EGR Off 455,3 100,6
33,21 998 EGR Off 455,3 100,6
33,61 998 EGR Off 455,3 100,6
34,01 998 EGR Off 455,3 100,6
34,41 998 EGR Off 463,2 100,6
34,81 998 EGR Off 455,3 100,6
35,21 998 EGR Off 459,2 100,6
35,61 998 EGR Off 455,3 100,6
36,01 998 EGR Off 455,3 100,6
36,41 998 EGR Off 455,3 100,6
36,81 998 EGR Off 455,3 100,6
37,21 998 EGR Off 451,4 100,6
37,61 998 EGR Off 455,3 100,6
38,01 998 EGR Off 455,3 100,6
38,41 998 EGR On 459,2 100,6
38,81 998 EGR On 365 0
39,21 998 EGR On 239,4 0
39,61 998 EGR On 223,7 0
40,01 998 EGR On 208 0
40,41 998 EGR On 200,2 0
40,81 998 EGR On 192,3 0
41,21 998 EGR On 192,3 0
41,61 998 EGR On 188,4 0
42,01 998 EGR On 188,4 0
42,41 998 EGR On 188,4 0
42,81 998 EGR On 184,5 0
43,21 998 EGR On 184,5 0
43,61 998 EGR On 184,5 0
44,01 998 EGR On 184,5 0
44,41 998 EGR On 180,6 0
44,81 998 EGR On 184,5 0
45,21 998 EGR On 180,6 0
45,61 998 EGR On 180,6 0
46,01 998 EGR On 180,6 0
46,41 998 EGR On 184,5 0
46,81 998 EGR On 176,6 0
47,21 998 EGR On 180,6 0
47,61 998 EGR On 180,6 0
48,01 998 EGR On 180,6 0
48,41 998 EGR On 180,6 0
48,81 998 EGR Off 180,6 0
49,21 998 EGR Off 365 100,6
49,61 998 EGR Off 396,4 100,6
50,01 998 EGR Off 431,8 100,6
50,41 998 EGR Off 431,8 100,6
50,81 998 EGR Off 443,5 100,6
51,21 998 EGR Off 447,5 100,6
51,61 998 EGR Off 451,4 100,6
52,01 998 EGR Off 451,4 100,6
52,41 998 EGR Off 455,3 100,6
52,81 998 EGR Off 455,3 100,6
53,21 998 EGR Off 451,4 100,6
53,61 998 EGR Off 459,2 100,6
54,01 998 EGR Off 447,5 100,6
54,4 998 EGR Off 459,2 100,6
54,8 998 EGR Off 455,3 100,6
55,2 998 EGR Off 451,4 100,6
55,6 998 EGR Off 459,2 100,6
56 998 EGR Off 455,3 100,6
56,4 998 EGR Off 451,4 100,6
56,8 998 EGR Off 459,2 100,6
57,2 998 EGR Off 459,2 100,6
57,6 998 EGR Off 447,5 100,6
58 998 EGR Off 455,3 100,6
58,4 998 EGR Off 451,4 100,6
58,8 998 EGR Off 451,4 100,6
59,2 998 EGR On 459,2 100,6
59,6 998 EGR On 361,1 0
60,01 998 EGR On 243,4 0
60,4 998 EGR On 219,8 0
60,8 998 EGR On 208 0
61,2 998 EGR On 196,3 0
61,6 998 EGR On 196,3 0
62 998 EGR On 188,4 0
62,4 998 EGR On 184,5 0
62,8 998 EGR On 188,4 0
63,2 998 EGR On 184,5 0
63,6 998 EGR On 184,5 0
64 998 EGR On 188,4 0
64,4 998 EGR On 180,6 0
64,8 998 EGR On 180,6 0
65,2 998 EGR On 180,6 0
65,6 998 EGR On 180,6 0
66 998 EGR On 180,6 0
66,4 998 EGR On 184,5 0
66,8 998 EGR On 184,5 0
67,2 998 EGR On 180,6 0



Group A: '004
Engine speed Spec, start Actual start Cold start valve
TIME 3800-4200 rpm 10-14 *BTDC 8-16 *BTDC
STAMP /min °BTDC %
0,01 835 Late 0 100,2
0,4 835 Late 0 100,2
0,8 835 Late 0 100,2
1,2 835 Late 0 100,2
1,6 835 Late 0 100,2
2 835 Late 0 100,2
2,4 835 Late 0 100,2
2,8 835 Late 0 100,2
3,2 835 Late 0 100,2
3,6 835 Late 0 100,2
4 835 Late 0 100,2
4,4 835 Late 0 100,2
4,8 835 Late 0 100,2
5,2 835 Late 0 100,2
5,6 835 Late 0 100,2
6 835 Late 0 100,2
6,4 835 Late 0 100,2
6,8 835 Late 0 100,2
7,2 835 Late 0 100,2
7,6 835 Late 0 100,2
8 835 Late 0 100,2
8,4 835 Early 0 100,2
8,8 858 Early 0 2,8
9,2 835 Early 0 13
9,6 835 Early 0 8,7
10 835 Early 0 4,3
10,4 835 Early 0 4,7
10,8 835 Early 0 7,9
11,2 835 Early 0 8,3
11,6 835 Early 0 8,3
12 835 Early 0 7,5
12,4 835 Early 0 7,5
12,8 835 Early 0 7,1
13,2 835 Early 0 7,5
13,6 835 Early 0 7,9
14 835 Early 0 7,9
14,4 835 Early 0 7,5
14,8 835 Early 0 7,5
15,2 835 Early 0 6,7
15,6 835 Early 0 7,5
16 835 Early 0 7,9
16,4 835 Early 0 7,5
16,8 835 Early 0 7,5
17,2 835 Early 0 6,7
17,6 835 Early 0 6,7
18 835 Early 0 7,5
18,4 835 Early 0 7,9
18,8 835 Late 0 7,9
19,2 835 Late 0 100,2
19,6 835 Late 0 100,2
20 835 Late 0 100,2
20,4 835 Late 0 100,2
20,8 835 Late 0 100,2
21,2 835 Late 0 100,2
21,6 835 Late 0 100,2
22 835 Late 0 100,2
22,4 835 Late 0 100,2
22,8 835 Late 0 100,2
23,2 835 Late 0 100,2
23,6 835 Late 0 100,2
23,99 835 Late 0 100,2
24,39 835 Late 0 100,2
24,79 835 Late 0 100,2
25,19 835 Late 0 100,2
25,59 835 Late 0 100,2
25,99 835 Late 0 100,2
26,39 835 Late 0 100,2
26,79 835 Late 0 100,2
27,19 835 Late 0 100,2
27,59 835 Late 0 100,2
27,99 835 Late 0 100,2
28,39 835 Late 0 100,2
28,79 835 Late 0 100,2
29,19 835 Early 0 100,2
29,59 858 Early 0 4,3
29,99 835 Early 0 3,6
30,39 835 Early 0 7,1
30,79 835 Early 0 4,7
31,19 835 Early 0 5,5
31,58 835 Early 0 7,5
31,98 835 Early 0 7,5
32,38 835 Early 0 8,3
32,78 835 Early 0 7,5
33,18 835 Early 0 7,9
33,58 835 Early 0 7,5
33,98 835 Early 0 7,1
34,38 835 Early 0 7,5
34,78 835 Early 0 7,5
35,18 835 Early 0 7,5
35,58 835 Early 0 8,3
35,98 835 Early 0 7,9
36,38 835 Early 0 7,1
36,78 835 Early 0 7,1
37,18 835 Early 0 7,5
37,58 835 Early 0 7,5
37,98 835 Early 0 7,9
38,38 835 Early 0 7,5
38,78 835 Early 0 6,7
39,18 835 Early 0 7,5
39,58 835 Late 0 7,1
39,98 835 Late 0 100,2
40,38 835 Late 0 100,2
40,78 835 Late 0 100,2
41,18 835 Late 0 100,2
41,58 835 Late 0 100,2
41,98 835 Late 0 100,2
42,38 835 Late 0 100,2
42,78 835 Late 0 100,2
43,18 835 Late 0 100,2
43,58 835 Late 0 100,2
43,98 835 Late 0 100,2
44,38 835 Late 0 100,2
44,78 835 Late 0 100,2
45,18 835 Late 0 100,2
45,58 835 Late 0 100,2
45,98 835 Late 0 100,2
46,38 835 Late 0 100,2
46,78 835 Late 0 100,2
47,18 835 Late 0 100,2
47,58 835 Late 0 100,2
47,98 835 Late 0 100,2
48,37 835 Late 0 100,2
48,77 835 Late 0 100,2
49,17 835 Late 0 100,2
49,57 835 Late 0 100,2
49,98 835 Early 0 100,2
50,37 858 Early 0 8,3
50,77 835 Early 0 3,6
51,17 835 Early 0 3,9
51,57 835 Early 0 3,9
51,97 835 Early 0 5,9
52,37 835 Early 0 8,3
52,77 835 Early 0 7,1
53,17 835 Early 0 7,5
53,57 835 Early 0 7,5
53,97 835 Early 0 7,5
54,37 835 Early 0 8,3
54,77 835 Early 0 7,5
55,17 835 Early 0 7,1
55,57 835 Early 0 7,1
55,97 835 Early 0 7,5
56,37 835 Early 0 7,5
56,77 835 Early 0 7,9
57,17 835 Early 0 7,5


Group A: '011
Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle
TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar
STAMP /min mbar %
0,39 882 OFF 979,2 0
0,79 905 OFF 979,2 0
1,19 928 OFF 979,2 0
1,6 951 OFF 979,2 0
1,99 974 OFF 979,2 0
2,39 998 OFF 979,2 0
2,79 998 OFF 979,2 0
3,19 998 OFF 979,2 0
3,6 998 OFF 979,2 0
3,99 998 OFF 979,2 0
4,39 998 OFF 979,2 0
4,79 998 OFF 979,2 0
5,19 998 OFF 979,2 0
5,59 998 OFF 979,2 0
5,99 998 OFF 979,2 0
6,39 998 OFF 979,2 0
6,79 998 OFF 979,2 0
7,19 998 OFF 979,2 0
7,59 998 ON 979,2 0
7,99 998 ON 979,2 100,6
8,39 998 ON 989,4 100,6
8,79 998 ON 999,6 100,6
9,19 998 ON 999,6 100,6
9,59 998 ON 1009,8 100,6
9,99 998 ON 1009,8 100,6
10,39 998 ON 1020 100,6
10,79 998 ON 1020 100,6
11,19 998 ON 1020 100,6
11,61 998 ON 1020 100,6
11,99 998 ON 1020 100,6
12,39 998 ON 1020 100,6
12,79 998 ON 1020 100,6
13,19 998 ON 1020 100,6
13,59 998 ON 1020 100,6
13,99 998 ON 1020 100,6
14,39 998 ON 1020 100,6
14,79 998 ON 1020 100,6
15,19 998 ON 1020 100,6
15,59 998 ON 1020 100,6
15,99 998 ON 1020 100,6
16,39 998 ON 1020 100,6
16,79 998 ON 1020 100,6
17,19 998 ON 1020 100,6
17,59 998 ON 1020 100,6
17,99 998 OFF 1020 100,6
18,39 998 OFF 1009,8 0
18,79 998 OFF 989,4 0
19,19 998 OFF 989,4 0
19,59 998 OFF 979,2 0
19,99 998 OFF 979,2 0
20,39 998 OFF 979,2 0
20,79 998 OFF 979,2 0
21,19 998 OFF 979,2 0
21,59 998 OFF 979,2 0
21,99 998 OFF 979,2 0
22,39 998 OFF 979,2 0
22,79 998 OFF 979,2 0
23,19 998 OFF 979,2 0
23,59 998 OFF 979,2 0
23,99 998 OFF 979,2 0
24,39 998 OFF 979,2 0
24,79 998 OFF 979,2 0
25,19 998 OFF 979,2 0
25,59 998 OFF 979,2 0
25,99 998 OFF 979,2 0
26,39 998 OFF 979,2 0
26,77 998 OFF 979,2 0
27,17 998 OFF 979,2 0
27,57 998 OFF 979,2 0
27,97 998 OFF 979,2 0
28,37 998 ON 979,2 0
28,77 998 ON 979,2 100,6
29,17 998 ON 989,4 100,6
29,57 998 ON 999,6 100,6
29,97 998 ON 1009,8 100,6
30,37 998 ON 1009,8 100,6
30,77 998 ON 1009,8 100,6
31,17 998 ON 1020 100,6
31,57 998 ON 1020 100,6
31,97 998 ON 1020 100,6
32,37 998 ON 1020 100,6
32,77 998 ON 1020 100,6
33,17 998 ON 1020 100,6
33,57 998 ON 1020 100,6
33,97 998 ON 1020 100,6
34,37 998 ON 1020 100,6
34,77 998 ON 1020 100,6
35,17 998 ON 1020 100,6
35,57 998 ON 1020 100,6
35,97 998 ON 1020 100,6
36,37 998 ON 1020 100,6
36,77 998 ON 1020 100,6
37,17 998 ON 1020 100,6
37,57 998 ON 1020 100,6
37,97 998 ON 1020 100,6
38,37 998 ON 1020 100,6
38,77 998 OFF 1020 100,6
39,17 998 OFF 1009,8 0
39,57 998 OFF 989,4 0
39,97 998 OFF 989,4 0
40,37 998 OFF 979,2 0
40,77 998 OFF 979,2 0
41,17 998 OFF 979,2 0
41,57 998 OFF 979,2 0
41,97 998 OFF 979,2 0
42,37 998 OFF 979,2 0
42,77 998 OFF 979,2 0
43,17 998 OFF 979,2 0
43,57 998 OFF 979,2 0
43,97 998 OFF 979,2 0
44,37 998 OFF 979,2 0
44,77 998 OFF 979,2 0
45,17 998 OFF 979,2 0
45,57 998 OFF 979,2 0
45,97 998 OFF 979,2 0
46,37 998 OFF 979,2 0
46,77 998 OFF 979,2 0
47,17 998 OFF 979,2 0
47,57 998 OFF 979,2 0
47,97 998 OFF 979,2 0
48,37 998 OFF 979,2 0
48,77 998 OFF 979,2 0
49,17 998 ON 979,2 0
49,57 998 ON 979,2 100,6
49,98 998 ON 989,4 100,6
50,37 998 ON 999,6 100,6
50,77 998 ON 1009,8 100,6
51,17 998 ON 1009,8 100,6
51,57 998 ON 1020 100,6
51,97 998 ON 1020 100,6
52,37 998 ON 1020 100,6
52,77 998 ON 1020 100,6
53,17 998 ON 1020 100,6
53,57 998 ON 1020 100,6
53,97 998 ON 1020 100,6
54,37 998 ON 1020 100,6
54,77 998 ON 1020 100,6
55,17 998 ON 1020 100,6
55,57 998 ON 1020 100,6
55,97 998 ON 1020 100,6
56,37 998 ON 1020 100,6
56,77 998 ON 1020 100,6
57,17 998 ON 1020 100,6
57,57 998 ON 1020 100,6
57,97 998 ON 1020 100,6
58,37 998 ON 1020 100,6
58,77 998 ON 1020 100,6
59,17 998 OFF 1020 100,6
59,57 998 OFF 999,6 0
59,97 998 OFF 989,4 0
60,37 998 OFF 989,4 0
60,77 998 OFF 979,2 0
61,17 998 OFF 979,2 0




z góry za wszystkie komentarze dziękuję

pozdr
darek

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2010 19:21:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
PS. wyskoczył mi błąd 000542
- czujnik skoku iglicy(G80)
30-10 - przerwa / zwarcie z plusem - sporadyczny

- to jest chyba ta "usterka" wtrysku sterującego



pozdr
darek

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2010 20:14:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
najwazniejsze logi statycznie to 001, 013, 014 - a tych nie ma

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.cze.2010 23:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wuadeczek,


logi wykonujemy w 3ch próbach [jest napisane w topiku o diagnostyce]:
1. statycznej - 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014 oraz 018;
2. BS - 000, 003, 004 oraz 011 [to akurat zrobiłeś];
3. dynamicznej - 000, 001, 003, 004, 008, 010 oraz 011.


spójrz jak wyglądają prawidłowo zrobione logi: http://www.dobry-katalog.info/logi5.html .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2010 12:47:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
wuadeczek napisał(a):
hm, myślałem o 5w30/40 np. castrola/mobila i wymiana co 10-12 kkm
- co do wałków KS to czytałem na innych forach że wytrzymują po 100 kkm i więcej przy właściwym traktowaniu :)



Mobila bym tak nie doceniał ;) wazne zeby byl z grupy VAG 505.00 Pelen syntetyk. 5W40

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2010 16:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
witam, dalszy ciąg logów statycznych - proszę o komentarze - z góry serdecznie dziękuję - z dynamicznymi trochę mi się zejdzie...

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/405 ... d0f8c.html

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c23 ... dee7c.html

Obrazek

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/468 ... e68ca.html

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2010 20:50:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
korekcje (logi 13 i 14- na ich podstawie modne jest wrozenie o wytartych walkach) sa w normie co do wartosci ale faluja naprzemiennie (wartosci + i - co wg mnie jest zastanawiajace - ja mam to raczej nie tak skaczace). Pompa (001) wydaje sie byc sprawna, egr (003BS) dziala, sterowanie katem wtrysku (004S/BS) lezy (blad wtryskiwacza sterujacego)
W ciemno nie kupowalbym walkow - sciagnac pokrywy zaworow trzeba i ogladnac
Trzeba wykonac logi dynamiczne (but do konca podczas logowania - nie prawie ale do konca i do 4 tys!) 003, 008, 011. Wtrysk sterujacy wymienic (jezeli to nie wtryczkologia) Robienie logu 004D jest przy niesprawnym wtrysku sterujacym jest bez sensu
logi dynamiczne dadza info o stanie przeplywomierza i sterowania T
Wcale nie musi byc tragedia
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2010 22:50:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
Przemku,

wielkie dzięki za słowa otuchy - tak czy inaczej wałki już mam zamówione więc wymieniam (ale zamiast kolbenszitów wezmę jednak od świątka reg.) - tym bardziej że oglądałem krzywkę od strony otworu wlewu oleju i jest ewidentnie wytarta - logi dynamiczne może uda mi się zrobić jutro (niedziela) ale nie bardzo wiem jak to ugryźć w automacie bo jakbym nie próbował to czy w tipie czy na manualu max 3500-3800 i przerzuca bieg automat sam :(
poza tym pytanie - jaki ma być czas logowania ? Też 50 sekund? nie wiem czy znajdę taką długą prosta coby trzymać motor w wysokich obrotach...



pozdr
darek

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2010 07:38:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wuadeczek napisał(a):
logi dynamiczne może uda mi się zrobić jutro (niedziela) ale nie bardzo wiem jak to ugryźć w automacie bo jakbym nie próbował to czy w tipie czy na manualu max 3500-3800 i przerzuca bieg automat sam :(
poza tym pytanie - jaki ma być czas logowania ? Też 50 sekund?


przy okolo 2,5-3 tys obr plynnie docisnij do konca (wyczuj swoje auto tak by nie zredukowal i abys mial od jak najnizszych obrotow i zloguj do 4 tys
Jezeli Twoje auto jest takie slabe, ze potrzebuje na wkrecenie sie 50s to tak:)
Najlepiej na 3ce ale na 2ce dla grubszej oceny tez wystarczy (zrob to w tipie a nie D)
Mozesz zrobic tak ze wlaczysz logowania na postoju, zlogujesz a pozniej wytniesz z CSV wszystko poza interesujacym fragmentem - nie potrzeba do tego 2 osob
Wiecej by to dalo ze sprawnym wtryskiem sterujacym
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2010 13:07:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2010 23:24:39
Posty: 28
Lokalizacja: WWL
pierwsze 3 logi dynamiczne - pozostałe sukcesywnie będę wrzucał - ponownie proszę o opinię - dziękuję

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Pierwsza przygoda z quattro
A6 C5 Avant Quattro Tiptronic AKE 180 KM
+18" 225x45 s-line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2010 21:33:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zadanie domowe:
zbierz logi od a do z (a nie na raty porozrzucane po 10ciu postach), podpisz (aby klikajac wiadomo bylo co bedzie)
to auto jest po czipie
dlaczego? Porownaj dawki w 001D w swoim logu z logami innych AKE
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 11:35:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Do tego Nd (dynamiczne) 010 011 i 008 mógłbyś zlogować. Bo tak to rzeczywiscie jest chaos BS powtórzyć, nad linkiem, czy miniaturką fotki (opis logu nr i jaki). Heheh widze, że chopaki dopięli swego... sa logi, o duże dawki :peace: poprosze reszte logow w celu oceny chipmachera :d

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 58 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: