.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:40:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B7 1.9TDI] Chwilowy brak mocy, wyłączona turbina.
PostNapisane: 14.cze.2010 10:28:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2010 18:10:22
Posty: 16
Witam, spotkala mnie taka historia: jade w trasie, umiarkowanie ok 90-110km/h. Zjazd na kawkę, po chwili odpalam i coś czuję jedzie nie tak jak powinien, mało mocy a turbina się nie włącza. Moglem rozbujać auto do powiedzmy 120km/h, nie było żadnego dławienia się ale lekki podjazd już sprawial problem. Po kilku km zjechałem na stację, zgasilem silnik, odczekalem kilka minut, uruchomiłem i wszystko wrocilo do normy. Dojechalem o punktu docelowego, wrociłem do domu, w sumie jeszcze ok 300km, objaw się nie powtórzył. Co to znaczy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 10:39:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeszcze raz usłyszę "turbina się nie włącza" to zacznę szukać jakiegoś murzyna pod maską, co ją szybko odkręca i przykręca do silnika w czasie jazdy :/

masz objaw przeładowania, najprawdopodobniej, bo mogą być zapieczone kierownice. Potrzeba Tobie wpiąć się z laptopem albo z VAGiem , i zrobić diagnozę - logi dynamiczne z bloków pomiarowych.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 17:11:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wyglada na typowy tryb awaryjny.
Moze byc spowodowany zarowno niedoladowaniem jak i przeladowaniem.
Potrzebne logi dynamiczne.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2010 23:15:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Turbina się załącza od chwili gdy rozrusznik rozkręci motor do 300 rpm.
Objawy wskazują na notlauf. Potrzebujemy logów dynamicznych zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi w podwieszonym wątku o diagnostyce TDI`ków.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: