.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 23:03:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 AFN aut. elektrozawor sprzegla 4-N91 [tryb awaryjny]
PostNapisane: 16.cze.2010 14:54:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Blad VAG 00 264 - przekladnia elektrozawor sprzegla 4-N91 , jaki to nr katalogowy A4 AFN 96' automat skrzynia 4biegi i gdzie on sie znajduje

Auto w trybie awaryjnym.

dzieki.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2010 14:26:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
dobra nie miałem aftomata nigdy... ale rozwiazane.

czesta przypadlosc starych aftomatow. ( 4 i 5 biegowych)

opis. problemu.

blad VAGowy zaworow w skrzyni, w wiekszosci nie oznacza uszkodzenia tych zaworow.

Sprawdź opór cewki zaworka. Najlepiej odłącz wtyczkę od sterownika i zmierz opór między pinami tego zaworu - ale na tej wtyczce (tym samym sprawdzisz
zaworek razem z instalacją) Wszystko sprawdzałem miernikiem, a zaworki podpinalem pod 12 v i jak pyknięcie było to działał tylko trzeba nim potrząsnąć i najlepiej przemyć jakims penetratorem WD40. Sprawdź też, przewody od tego zaworka czy nie mają zwarcia do masy. To powinno wystarczyć. Jeżeli jest ok - mieści się w zakresie - to raczej wina ecu będzie.

zaworki mają około 58 oporości wiec wyklucza też wadę zaworka
7 zaworków po dwie nóżki każdy daje nam 14, a ze skrzyni wychodzi 10 przewodów wiec kilka ma wspólny przewód i było by ok, ale po

przedzwonieniu całej instalacji od zaworków do sterownika i pospisywaniu wszystkich nr styków w kostce sterownika wyszło że potrzebne jest tylko 8 przeodów wiec chyba jest gdzieś zwarcie skoro te 2 zostały luzem ?
Nie 8 pinów jest do zaworów a 2 pozostałe do czujnika temp oleju !
Czesto sie zdarza ze zaworki zawieszaja sie ( blokuja ) z powodu zanieczyszczen w oleju i konieczne jest czyszczenie calego sterownika skrzyni (wiązki przewodów).

posprawdzać połączenie wiązki ze skrzynią (zaśniedziałe styki)
Czesto, takze stan awaryjny - miał odpięty przewód masowy od wiązki sterownika skrzyni.można dodać iż ów odpięcie masy spowodowało, że plus sobie polatał po całym komputerze i go zjarał. (czarny scenariusz),jezeli przewod byl odpiety. Czasem dostanie sie woda.

po otwarciu komputera skrzyni okazało się że jest upalony układ, czy to się naprawia?

TAK !!

pozdrawiam.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: