Witam,
Udało mi się wreszcie połączyć z silnikiem. Pomógł zakup innego interface'u.
Mam problem z zapalaniem - głównie ciepłego silnika - np. dobrze nagrzany (po przejechaniu 80 km) po zgaszeniu na 5 minut kręci nawet 6-8 sekund.
Po nocy jest lepiej, ale też nie dobrze - około 3-5 sekund.
Dodatkowo silnik jest znacznie słabszy od takiego samego audi (różnica to wyłącznie AVANT i brak klimy).
Proszę o analizę - wiem, że silnik nie był nagrzany do pełnych 90 stopni C - było ponad 80 stopni C.
Podejrzewam źle ustawiony kąt wtrysku - znalazłem różne informacje o prawidłowym kącie 50-60, 65 i nie wiem jaki ma być (wskazanie na VAG).
Mam też wilgotne przewody przelewowe od wtrysków (oczywiście do wymiany) - podobno może zapowietrzać pompa lub wtryski.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu
Na ile jednostek ustawić na VAGu kąt wtrysku?
logi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e729513e207c87e.html
![Obrazek](http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e729513e207c87e.html)