.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 02:26:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c5 1.8T] check engine i błąd
PostNapisane: 24.cze.2010 22:34:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
witam
zapalila mi sie kontrolka check engine.podlaczylem vaga i wyskoczyl blad:
wtrysk dodatkowego powietrza przepływ nieprawidlowy,brak osprzetu.
skasowalem ale po jakms czasie blad wraca.czy chodzi o ten dodatkowy dodmuch powietrza do filtra?
dzieki

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 00:31:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
nikt nigdy nie mial takiego problemu?

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 09:02:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
A to nie chodzi przypadkiem o SAS (Secondary Air System)? Podaj konkretny numer błędu i rocznik auta.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 17:53:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2007 12:40:08
Posty: 140
Lokalizacja: pomorze
tak chodzi o ten sas.

16795-Secondary Air Injection System: Incorrect Flow detected
P0411-35-00--

rocznik auta 2001

jak sie do tego dobrac?co sprawdzic?

pozdr

_________________
A6 AWT, A3 BKC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.cze.2010 19:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Sprawdź połączenie pompy z zaworem. To taka sama rurka jak odmy. Zakładam, że pompa OK, bo wywaliłoby błąd. Pompa (przynajmniej w V6) jest po prawej stronie samochodu z przodu silnika na samym dole, a zawór z tyłu głowicy.

Tu masz schemat:
Obrazek

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2010 13:56:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Sterowanie tej pompy wymusisz komputerem , przy wylaczonym silniku powinieneś usłyszeć prace podobna do odkurzacza. Jeśli działa oznacza ze pompą jest sprawna. Plastikowa rura prowadzi powietrze od pompy do zaworu , sprawdzasz czy powietrze tam dociera , jeśli dociera a rury sa szczelne koncentrujesz uwagę na zawodem sterowanym podcisnienieniem. Najczęściej własnie podcisnieniem jest niesprawne zawór nie jest otwierany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 17:34:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2008 16:20:29
Posty: 47
Lokalizacja: Świebodzice
A jaka role spelnia ta "pompa" ?
Kiedy sie wlacza ?
pozdr

_________________
AWT psssst kombi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2010 17:46:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Włącza sie po długim postoju , jej zadaniem jest napompowanie powietrza pod zawory wydechowe. Ta funkcja przyspiesza fazę rozgrzewania katalizatora.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: