.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:45:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 ASG] 4,2 V8 log błędów - prośba o pomoc
PostNapisane: 19.lis.2009 14:14:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Witam,

Mam następujące kody błędów u siebie:

3 DTCs Found:
17831 - Sec. Air Inj. Sys: Bank 1: Flow too Low
35-00 - -
17819 - Sec. Air Inj. Sys: Bank 2: Flow too Low
35-00 - -
17539 - O2S: B2 S1: Internal Resistance too High
35-10 - - - Intermittent

Kasowane, wracają.

Pierwsze dwa wskazują z tego co wyczytałem na tym forum na przepływkę, jednak testując przez VAGa bloki mierzy odpowiednio przepływ powietrza. Stąd nie rozumiem tego błędu.. czy ma ktoś jakąś podpowiedź?

Trzeci błąd tyczy się sondy lambda... czy ktoś umie odczytać z tego błędu która to sonda? Czy ten błąd jednoznacznie określa jej stan jako "do wymiany"?

Dzięki z góry za pomoc.

Pozdrawiam,
Damian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 14:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
B2 S1 - blok drugi, sonda pierwsza - czyli drugi rząd cylindrów (ten od strony kierowcy), sonda przed katalizatorem.


Ostatnio edytowano 19.lis.2009 15:25:58 przez Baloosh, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 14:42:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
No to duuużo pomoże. Dzięki za szybką odpowiedź.

Rozumiem, że reszta błędów wskazuje na przepływomierz?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 14:51:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
Co do sondy lambda - to u mnie też ostatnio pojawił się ten błąd - sprawdziłem wartości wyuczone i pracę sondy - wygląda ok - może zasyfiona wtyczka itp. ale powoli szykuję się do wymiany sondy.

Co do dwóch pierwszych błędów, to możliwe przyczyny są takie:
– Check secondary air pump fuse
– Check vacuum hoses, check hoses between secondary air pump and combination valve for secondary air system → Rep. Gr.26

Jaki w ogóle masz silnik? Jak podasz, to nawet jakieś obrazki mogą się znaleźć z rozmieszczeniem elementów :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 14:57:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Baloosh napisał(a):
Jaki w ogóle masz silnik? Jak podasz, to nawet jakieś obrazki mogą się znaleźć z rozmieszczeniem elementów :)

masz w tytule :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 15:05:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
ASG - 4,2 V8 299 KM z 2000 roku.

Co to jest ta "air pump"? Pompa powietrza? :-/


Ostatnio edytowano 19.lis.2009 15:05:43 przez Dice, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 15:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
No masz, ślepota mnie dopadła...

No niestety, do tego silnika obrazków nie mam :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 15:13:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2008 15:40:50
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
A jednak, chociaż obrazek z elementami...

Obrazek

i jeszcze sposób sprawdzenia zaworów:

Obrazek

edit by Buba : proszę edytować posty a nie pisać jednego pod drugim


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 15:27:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 13:28:38
Posty: 64
Lokalizacja: Poznan
Auto: Audi A6 C6
Dzięki za całą pomoc, Panowie.

Zaczynam od sondy, bo auto rozebrane (termostat padł) i dojście jest..

Pozdrawiam,
Damian.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2010 18:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Ja miałem taki sam błąd 17831.Powodem była zsunięta rura dolotowa powietrza za przepływomierzem.

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: