Nowa przepływka jest ok. Niestety tu nie mozna sobie pozwolić na zamiennik. Only Bosh. Tak to jest Ok. Piotruś widzę, że doradza Ci zdac starą do ASO otrzymasz po regeneracji, lecz pamietaj aby po wymianie zrobic logi na nowo.
Czesto te regenerowane są do bani.
Temat na A6Klub:
1.Jedziesz w trase kup sobie srodek do czyszczenia wtrysków STP np. cudów nie oczekuj, ale paliwo jest rozpylanie bardziej należycie co odczujesz <140km/h po polish paliwie... zalecane co 5tkm.
2. "Przedmuchać" 2,5 w trasie zadne butowanie ze swiateł ect ! Po prostu jedziesz na stałym gazie leciutko powyżej 3000 RPM. (jezeli nie ma warunków jedź na 5 biegu... ostatecznosc)
3. Przytkanego katalizatora nie masz.
4. T moim zdaniem w normie, lecz gdzieś jest "dziurka"
5. Niech nie krzyczą co niektórzy na Ciebie na A6CLUB.
[zart]
6. Logi wykonane b.dobrze.
7. kontroluj wałki, a przede wszystkim hydraulikę mając 235tkm, czując uciekające konie. Chyba, że jedziesz w +38C.
8. Jezeli filtr paliwa nie byl wymieniany z 35tkm - wymien + odpowietrzenie jak i odma, jak i kupuj markowe filtry powietrza, bo dywagując na temat przepływki nie ma sensu, jeżeli masz "filtrona" za 28zł. Który to w okresie letnim + milion pyłków kurzu po wycieczce na wieś na bezdroża jest kupą. Niby banał, ale może zwalić serie do "podserii".
9. Zrób log statyczny 001, co do chipa jeśli chcesz więcej kucy i Nm to licz się z tym, że nie będziesz jeździł jak to Przemek napisał 100km/h i silnik neutralnie to znosi. Znosi to ? Tak tylko wyższe ciśnienia, szybsza potliwość 2,5 V6. Masz Nm większe, ale wyżej co idzie za naturalnym odruchem wciskania pedału bardziej. Syndrom gorszego dołu odczujesz w mieście, nie w trasie. Zrób zdrową serie i już.
pozdrawiam.