.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 06:59:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B6 AKE] 2.5 TDI V6 AFB zamiast AKE
PostNapisane: 22.wrz.2010 09:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 19:44:50
Posty: 30
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Witam,
mam problem przeskoczyl mi rozrzad no i wiadomo glowice, tloki wszystko w rozsypce.
W zwiazku z tym ze wiekszy wybor jest w uzywanych silnikach AFB rodzi sie moje pytanie.
Czy jest mozliwe zmontowanie "hybrydy" blok glowica AFB a turbo,pompa,wtryski walki rozrzadu od mojego AKE? Moj osprzet jest w idealnym stanie.

Drugie pytanie czy istnieje jakas roznica miedzy silnikami do skrzyni manualnej a automatycznej?

Moje auto to Audi A4 quattro 2003r


Z gory dzieki za wszelkie informacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2010 10:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
Powiem Ci tyle ,zrób to tak jak fabryka wypuściła ,nie kombinuj bo to lubi się mścić ,jak masz ake to zrobisz sobie głowice i będziesz hulał bezstresowo.Kupisz afb to przy takiej operacji podstawa to też wymiana hydrauliki na nową

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 18:36:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
Kilka postow nizej masz dyskusje na temat rodzai walkow. Poczytaj i wyciagniesz wnioski.

Moja podpowiedz to: Zrobienie swojego silnika na nowych glowicach z nowego typu walkami.

Powodzenia, bo wiem ile to kosztuje nerwow. Sam wymienialem silnik... :peace: Jakbym wczesniej zasiegnal wiedzy to bym wlasnie tak zrobil jak wyzej napisalem.

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 19:14:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2007 19:14:52
Posty: 359
Lokalizacja: Gorzów wlkp.
Jeżeli zostawisz swoj osprzęt(turbo pompa wtryski ECU itp) to każdy jeden 2,5 tdi powinien pracować bez problemu.
Jakiś czas temu to przerabiałem i jedyny problem jaki może być to ewentualna przeróbka wtyczek.

A tutaj masz wszystko na ten temat
http://www.a6klub.pl/a6-c5-25-tdi-akn-w ... t=akn++afb

_________________
A6 2.6 V6 1995 ABC 150KM-KIEDYŚ
A6 2.5 TDI 2000 Quattro AFB 150KM Avant-Było
A8 4.2 2000 Quattro AQF 310KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2010 20:35:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Kryhawrc napisał(a):
Jeżeli zostawisz swoj osprzęt(turbo pompa wtryski ECU itp) to każdy jeden 2,5 tdi powinien pracować bez problemu.
Jakiś czas temu to przerabiałem i jedyny problem jaki może być to ewentualna przeróbka wtyczek.

zdaje sie ze 150tki(AKN i AFB) maja inny stopien sprezania niz 180 (AKE) - wiec nie musi byc tak rozowo (nie mowie ze ma cos nie zagrac ale ze AFB->AKN to nie to samo co AKE->AFB)-do weryfikacji
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: