Witam,niestety na podpowiedzi się niedoczekalem,ale jakoś sobię poradzilem,nowe sprzęgiełko już na miejscu,niespodzianek nie było.A oto czym mogę się podzielić:
-należy zdemontować belkę do której przykręcona jest poduszka skrzyni,będzie łatwiej wyjąć skrzynię.
-podnieść tylną część skrzyni do góry,co ułatwi dostęp i odkręcenie trzech dolnych śrub łączących skrzynię z silnikem,do których dostęp ogranicza belka pod silnikiem.
O oczywistych żeczach nie będę pisał
![:banghead: :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
jak:odkręcenie cięgieł,osiek,rozrusznika i przewodu chydraulicznego od wysprzęglika.
PS:TRZEBA UWAŻAĆ NA PLASTIKOWĄ KALAMITKĘ PRZY ODPOWIETRZANIU tzn. delikatnie ja dokręcać bo może się omknąć
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
i będzie problem z odkręceniem.