.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 07:17:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 00:02:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
Pokrecic najłatwiej prawda ;> zdjecie wstawie jutro po poludniu ale watpie zeby to cos dalo:( jezeli blos to jakiej firmy ? jaki model? jest szansa do 300 zl cos wymyslic opłaca sie szukac uzywanego ? trzeba go jakos specjalnie ustawiac ?

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 06:36:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ręce opadają...
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... light=blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 07:02:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 17:32:28
Posty: 524
Lokalizacja: Z Bielan (W-wa)
piter_dh-może najpierw zainwestuj w reduktor,filterek i porządną regulację...Z tego co słyszałem blos nie bardzo.Dlaczego?Podobno blos musi być zamocowany w pionie a w C4 z AAR nie ma jak go ustawić.Zaznaczam-słyszałem tylko.

_________________
DżiPi
C4 2.3 AAR+lpg 91r.LY7P
ACQ 2,3 NG+lpg 90r.LY3D(córki)
http://www.youtube.com/watch?v=GosX3qa- ... ded#at=109
Obrazek Piszę poprawnie po polsku

Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 07:15:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Zawsze powinien być zamontowany jak najbardziej pionu ale rzadko kiedy tak sie da zrobić i większośc i tak ma pod kątem 45. Ja to bym pierwsze śrube wywalił i założył jakieś dobre sterowanie, wymienić sonde, reduktor, ustawić i musi chodzić, jak problem na wolnych dołożyć http://moto.allegro.pl/pd-30-stabilizat ... 38648.html i będzie chodzić, nie wspominam układu WN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 07:42:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2008 16:22:05
Posty: 46
Lokalizacja: Toruń
Nie musi być ustawiony w pionie,W swojej niuni testowałem na różne sposoby,łącznie z do "góry nogami".W każdej pozycji sprawdzał się wyśmienicie.Założyłem tester lambdy i wyregulowałem blosika tak że w całym zakresie obrotów trzymał idealną charakterystyke liniową.Auto w automacie rwało niesamowicie na gazie lepiej niż na benzynce.Przypuszczam że doszło mu parę koni do tych 136.Z resztą setka w 9 sek. sama mówi za siebie.Teraz cieszą się gdzieś nim w obwodzie kaliningradzkim.Szukali takiego w całej Polsce.Znaleźli u mnie nawet zbytnio się nie targowali.Obroty na luzie na gazie i na etylinie stały jak zaczarowane.Wspólczesne autka tak nie trzymaja.Doszedłem do tego wszystkiego dzięki forum i moim przemysleniom no i dzięki odsunięciu od niuni naszych mechanikow którzy w zdecydowanej większości nie maja pojęcia o wtrysku mechanicznym.Pozdrawiam wszystkich. :d

_________________
Kto opanuje swoje auto,zakocha się w nim z wzajemnością.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 07:57:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Czy koledze piter_dh chodzi na benzynie i nie ma żadnych z nią problemów? Chyba nie było do końca to powiedziane, a od tego trzeba zacząć by móc wróżyć nt gazu.
Jaka jest instalacja gazu, jakiej firmy, która generacja? Czy ma podłączony wąż kompensacji? Ja nie mam blosa i jestem zadowolony, jeśli już go zakładać to w ostateczności gdy wszystko inne będzie doprowadzone.
Jeśli kolega piter_dh chce to mogę oblukać auto.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 08:54:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
niech wrzuci tą fotke to sie zobaczy, tam pewnie II generacja zdegradowana do I


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2010 14:51:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2010 17:13:42
Posty: 142
Lokalizacja: Żywiec prawie ze :)
tak auto chodzi normalnie i rowno tylko te osiagi :( instalacja 2gen podobno , zdjecia zrobie jak tylko bede w domu okolice godziny 19 :)

_________________
126p
323bf-1
100 c4
Passat b5
80 b3 - i'm driving oldschool !:)

Na Teutatesa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: