.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 06:45:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 1.9 TDI 98r] Brak przyśpieszenia, zamulony
PostNapisane: 21.cze.2010 09:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 21:49:58
Posty: 19
Lokalizacja: Konin
Witam!
Problem jak w temacie. Pali w miare normalnie chociaz nieco dłużej niż zwykle.
Ale podczas jazdy jest strasznie zamulony, wolno przyśpiesza jak zwykły diesel.
Jeszcze nie dawno było wszystko ok, kiedys wyągałem nim 200 KM/h , teraz ledwo 150. Co to może być? Filtr paliwa? Bo żonka ciągle na rezerwie jeździ? :( Jakies inne sugestie, od czego zacząć?

_________________
:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2010 10:01:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Od podstaw : filtr paliwa i powietrza. Jesli nie pomoze trzeba bedzie zrobic diagnoze dynamiczną[logi] VAG iem.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A3 1.9 TDI 98r] Brak przyśpieszenia, zamulony
PostNapisane: 30.wrz.2010 10:09:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
grzeslaw napisał(a):
Witam!
Problem jak w temacie. Pali w miare normalnie chociaz nieco dłużej niż zwykle.
Ale podczas jazdy jest strasznie zamulony, wolno przyśpiesza jak zwykły diesel.
Jeszcze nie dawno było wszystko ok, kiedys wyągałem nim 200 KM/h , teraz ledwo 150. Co to może być? Filtr paliwa? Bo żonka ciągle na rezerwie jeździ? :( Jakies inne sugestie, od czego zacząć?

1) Zacznijmy od kodu silnika ... Znajdziesz go na wlepce we wnęce koła zapasowego. W zależności od posiadanej turbosprężarki nakreślimy możliwe scenariusze usterki.
2) Co wypluł VAG ? Potrzebny jest numer błędu, wtedy będzie można Cię poprowadzić za rączkę do miejsca usterki.
3)Nic nie rób do czasu przeprowadzenia diagnostyki VAG`iem. Wróżenie zostawmy kumplom Harry`ego Potter`a ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: