Witam
Dźwignia zmiany biegów w moim A2 coraz toporniej chodzi.
Wydaje mi się, że jest to kwestia cięgien łączących lewarek (dźwignię)
ze skrzynią biegów. Mam tez delikatny luz na samej dźwigni.
Podejrzewam, że coś się poluzowało przy samym mocowaniu.
Pytanie: jak dostać się do mechanizmów dźwigni, tych pod plastikami?
Ktoś ma już jakies doświadczenia?
Próbowałem kilka razy zabierać się za to, ale zawsze dochodziłem do ściany.
Rozkręciłem kilka plastików i trafiałem na problem nie do przejścia lub bałem się po prostu demolować auto bardziej
Czy ktoś zabierał się już za demontaż plastików w A2 między siedzeniami?
Ponadto: chciałbm usprawnić pracę cięgien. wiadomo, że linki pracują w pancerzach i dobrze byłoby przesmarować je/wpuścić w pancerz jakiś smar np silikonowy.
Ktoś ma juz doświadczenia w tym temacie?
Pozdrawiam
k.bak@tvn.pl