ieble napisał(a):
W tamtym roku bardzo sie meczyl przy -20 krecil dlugo i tylko dzieki temu ze mialem aku na noc w domu silnik odpalał - a tak jak teraz to odpala od strzalu, ma super osiągi - zrywa na 2 biegu przyczepnosc, kopci ale jak go mocno przycisne - olej wymieniam co 12tys km i w tym okresie nie dolewam nawet 100ml. Komputer pokazuje mi od poczatku bład czujnika temperatury paliwa i cieknie mi ropa z pompy i to dosc mocno a że nie ma w okolicy porzadnych fachowców to nie zrobilem jej.
Przy uszkodzonym czujniku w pompie temp. paliwa widziana przez VAG wynosi ponad 100 st C stąd twoje problemy z rozruchem.
Doprowadź pompę do ładu i ustaw prawidłowo kąt wtrysku. Auto zacznie normalnie odpalać.
Te wyniki pomiar kompresji w świetle tego co napisałeś wydają się nieco podejrzane, ale nie uprzedzajmy niczego. Najpierw doprowadzenie pompy do porządku.