xcool1 napisał(a):
przemekk74 zrozum jedno nie mam możliwośći zrobienia logów gościu i tak z łaską podpina mi sie po samochod. Juz dawno zrobiłbym logi!
Cytuj:
Ustawiłem
przy pierwszym podłączeniu vaga pod samochód wartość kąta wtrysku wynosiła 4,2-4,4 więc ot tak na "oko" opóżniłem kąt i wszystko było ok ..Postanowiłem więc jeszcze poprawić kąt na tzw. książkowy czyli 2 udało mi się ustawić 1,8 zadowolony poskręcałem wszystko
miales auto podlaczone do vagcoma... ktos (albo sam pozyczonym???) porobil Ci z laska czy bez logi a Ty zamiast ponotowac dokdlanie (albo nawet zdjecie komorka zrobic!) co widziales to piszesz jakies elaboraty o jakis katach ale czy to kat zadany czy faktyczne a moze na LATE..
jakis kat ustawiles ksiazkowo (do Twoje wiadomosci: tak ja nie ma butow idealnych dla kazdego tak nie ma zadnego ksiazkowego idealnego 2 dla wszystkich). Grzebiesz sam na pale
Czy jest jakas trudnosc w pozyczeniu czy kupieniu (to kilkadziesiat PLN na kabel ktory do tego w takim starym aucie przyda Ci sie nie raz - wierz mi!)?
Czy czytales link w moim podpisie gdzie jest jasno opisane o co w tym chodzi (nie pisalbys wtedy o jakims ksiazkowym kacie 2)?
Co w zasadzie oczekujesz jezeli nie wiesz jaki masz kat wtrysku obecnie?
Chcesz porady to przygotuj sie z logami - pomoge (chetnie/szczerze)w miare mozliwosci
Twoje problemy z ustawieniem kata nie musza miec wiele wspolnego z katem wiec logi warto zrobic porzadniejsze (np 001S, 013,014S)
Powodzienia przy samodzielnyn logowanie
Pozdrawiam,
Przemek