.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:02:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 AKE] Odpowietrzanie pompy VP 44
PostNapisane: 12.lis.2010 09:32:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Witam, Jakiego podciśnienia trzeba użyć, aby przetoczyć paliwo przez filtr i pompę ,aż do przelewu. Ja mam pompę ręcznę podobną do tej z VAG'a ale nie mogę przepompować paliwa przy zaciśniętych przewodach na powrocie w filtrze. Czy zapłon musi być włączony?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 AKE] Odpowietrzanie pompy VP 44
PostNapisane: 26.lis.2010 20:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
zapomniałem dodac ze bak najlepiej by był pełny min 50 l


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 AKE] Odpowietrzanie pompy VP 44
PostNapisane: 29.lis.2010 09:28:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 23:07:50
Posty: 202
maciej_avant napisał(a):
Witam, Jakiego podciśnienia trzeba użyć, aby przetoczyć paliwo przez filtr i pompę ,aż do przelewu. Ja mam pompę ręcznę podobną do tej z VAG'a ale nie mogę przepompować paliwa przy zaciśniętych przewodach na powrocie w filtrze. Czy zapłon musi być włączony?


Miałem podobny problem. Bak paliwa pełny. Przy zasysaniu tak bardzo ciężko to wszystko szło że w końcu dałem z tym spokój. Nie wiem dlaczego tak się działo i nikt nie potrafił mi na to odpowiedzieć. Paliwko szło ale bardzo ciężko - może tak musi być?
Zapłon powinien być wyłaczony. Jeżeli masz mało paliwa - pompka w baku powinna pracować - trzeba "pogrzebać" przy bezpiecznikach. Opis jak to zrobić w poście Carlanovy.

Powodzenia
Pozdrawiam

P.S. Daj znać jak dasz sobie z tym radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 AKE] Odpowietrzanie pompy VP 44
PostNapisane: 29.lis.2010 19:09:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.mar.2010 20:49:55
Posty: 86
Miałem podobny problem. Bak paliwa pełny. Przy zasysaniu tak bardzo ciężko to wszystko szło że w końcu dałem z tym spokój. Nie wiem dlaczego tak się działo i nikt nie potrafił mi na to odpowiedzieć. Paliwko szło ale bardzo ciężko - może tak musi być?
Zapłon powinien być wyłaczony. Jeżeli masz mało paliwa - pompka w baku powinna pracować - trzeba "pogrzebać" przy bezpiecznikach. Opis jak to zrobić w poście Carlanovy.

paliwo musi isc lekko .moze jakis osioł zagniótł przewody pod podłogą podnoszac samochód albo jakis zanieczyszczenia w zbiorniu zatkały wlot paliwa. mozna spróbpowac pchnac cisnienie ze sprezarki w druga strone do baku jak blokuja nieczystosci to moga wyleciec do baku pod cisnieniem . bak moze nie miec odpowietrzenia wtedy tez paliwo bedzie trudno płynac zwłaszcza gdy jest go mniej niz 1/2 trza odkrecik korek i zobaczyc ja leci .
prosciej wlac paliwo do pełna niz dłubac sie z kablami po bezpieczniach jak by wypadł z bezpieczników i władował sie w inne miejsce moze narobic bigosu .
proponuje na 2 etapy odpowietrzyc najpierw filt póniej pompe idze duzo szybciej i prosciej a do tego powietrze z filtra nie przepycha sie przez pompe 10 min odsysarka i po sprawie .pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: