.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:18:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2007 10:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
chyba 1.6 czy 1.8 oplowskiej konstrukcji jest bezkolizyjmy. Kumplowi jak rozwalilo pasek to krecił silnikiem i nie wiedział co sie dzieje... stare dzieje :diabel:

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 21:40:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2010 21:26:24
Posty: 4
Sorry ża odkopanie. Sam udzielam się na forum fiata a tutaj jestem pierwszy raz, więc witam wszystkich.
Kolega ma 90 b3 2.3 170km i ostatnio zerwał mu się pasek. Tłumaczył mi to tak. Przychodzi rano do auta przekręca kluczyk zaczyna kręcić z oporem(tzn normalnie) aż tu nagle trach i kręci na luzie. silnik zakręcił 2 razy i kumpel zgasił auto i już nic nie dotykał. Aha i nie rzuciło autem. Jak myślicie cały silnik h.. strzelił czy idzie go zrobić małym kosztem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 21:51:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Założyć pasek, przekręcić kluczem za koło na wale i jeśli nie ma blokady próbować zmierzyć kompresję.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 22:00:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2010 21:26:24
Posty: 4
Czyli jest taka opcja że nic mu się nic nie stało???Aha zapomniałem napisać próbowałem dzisiaj ruszyć ręką te koło na którym był ten pasek, które widać mniej więcej na środku grilla ale ręką nie szło tego obrucić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 22:03:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Załóżcie nowy pasek, ustawcie rozrząd jak się należy i sprawdźcie czy się obróci całość.
Jest cień szansy że nic się nie stało ... w końcu to benzyniak.
Ręką nic nie obrócisz ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Ostatnio edytowano 06.gru.2010 22:22:01 przez Baskecior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 22:07:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2010 21:26:24
Posty: 4
Ok, wielkie dzieki za info. Kumpel spisał furę na straty i kazał mi wyciągać co chce dla siebie , ale mi jakoś tak szkoda tego samochodu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 22:17:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na 99% nic się nie stało. Tylko zobacz co tam trzyma że tak ciężko kręci.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 22:33:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.gru.2010 21:26:24
Posty: 4
Ostatnio jak kupywałem silnik do uno 1.0 to kołem mogłem poruszyć, ale z dosyć dużą siłą, a tutaj nie użyłem nawet połowy tej siły co w uno, więc coś w tym może być:)
Założymy pasek to dam znać co i jak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 00:16:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Ostatnio kumplowi mróz chwycił pompę wodną. Silnik (KG) odpalił i zgasł po 3 minutach. Powodem był rozjechany rozrząd; pasek został cały przemielony przez stojącą pompę, wszystkie zęby ściachane (ale nie na płąsk, zostały zadziory). Aż dziwne, że nic się nie stało :d

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 19:13:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
rodzynek napisał(a):
Ostatnio kumplowi mróz chwycił pompę wodną. Silnik (KG) odpalił i zgasł po 3 minutach.

3 min chodził bez paska :!: :?: Alez mocne są te KG :diabel:
Ps
Miałem kiedyś 100 C3 1.9 WH. Pojeżdziłem trochę i odsprzedałem ją bratu. Pewnego mrożnego poranka Audica nie chciała mu odpalić. Sąsiad "dobra dusza" zadeklarował pomoc, więc wzięli ją na hol i ciągali ale mojemu braciszkowi zachciało się spróbować z 1 biegu :screwy:
efekt
zerwany pasek i powykrzywiane zawory.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 19:35:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
ZiPi napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Ostatnio kumplowi mróz chwycił pompę wodną. Silnik (KG) odpalił i zgasł po 3 minutach.

3 min chodził bez paska :!: :?: Alez mocne są te KG :diabel:



Obstawiam, że pompę w trakcie coś dopiero chwyciło. Bo nie wyobrażam sobie, żeby 3 min ślizgał się po zblokowanej pompie :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: