.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 16:45:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5TDI AEL] Uszczelnienie pompy wtryskowej -gdzie?
PostNapisane: 15.lis.2010 07:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 01:30:42
Posty: 32
Lokalizacja: WROCŁAW
Gdzie w we Wrocławiu lub okolicach uszczelnię pompę wtryskową bo się poci? Jakie koszty takiej operacji?

_________________
Audi AVANT A6 C4 2.5 TDI 140 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2010 17:40:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.lip.2008 08:39:19
Posty: 92
Lokalizacja: Żarki
Nie wiem gdzie masz blisko siebie pompiarza jednak cenę znam ok 250-400zł.
Pozdrawiam Dawid

_________________
Audi C4 A6 2.5TDI @ AEL

http://img148.imageshack.us/my.php?image=lewyprzod2vg9.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2010 08:56:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Jeżeli tylko uszczelki pod nastawnikiem i pod pokrywą nastawnika to sam możesz zrobić, Vag sie przyda.

Jak nie chcesz sam albo wycieki są z innych miejsc to tutaj polecam -> http://www.diesel-serwis.iaw.pl/ - Za wymianę uszczelek pod nastawnikiem to jakies 100-150zł w zakładzie zapłacisz

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2010 20:32:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
Panowie mam pytanie właśnie - cieknie mi z pompy. Leci mi z pod obu tych górnych dekli - z pokrywy nastawnika i z tej dolnej części - czy samemu moge to jakoś rozebrać i uszczelnić? czy jak odkręcę to coś mi tam nie wyleci? ewidentnie leci mi w tych 2 miejscach. Poradźcie mi czy samemu moge to uszczelnić czy coś tam moze wyskoczyc i juz tego nie poskladam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 10:16:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Przy nastawniku, możesz wymienić sam, oznacz tylko położenie nastawnika w obu pozycjach, dobrze się wesprzeć vagiem i sprawdzić dawkę, ale przy samej wymianie tych uszczelek szanse na rozregulowanie są małe. Uszczelki obie kosztują 20-30zł.

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 17:05:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.mar.2008 21:54:59
Posty: 336
Lokalizacja: Skwierzyna
golob możesz mi podpowiedzieć coś więcej? czy tam może jakaś sprężynka wylecieć czy coś?? - na co mam uważać???? Gdzie w Vagu sprawdzić tą dawkę? oraz gdzie kupić te uszczelki bo szukałem w intercarsie i nie ma tam. Leci bardzo mocno i muszę to zrobić. Będę Ci wdzięczny za pomoc.

Rozbierajac moze uda mi sie wymienic czujnik temp paliwa - bo mi w vagu pokazuje blad.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.gru.2010 17:32:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2010 15:45:23
Posty: 66
Lokalizacja: Kętrzyn
Auto: quattro
A jaka powinna być prawidłowa dawka???

U mnie jest 5mg/h

_________________
Audi a6 c5 2.5tdi quattro jest/będzie swap na AVF
VW Multivan Generation T4 2.5TDI AXG jest
AUDI C4 S6 2.2Turbo MTM 303 quattro sprzedane
Syrena 104 Kurołapka 1972r jest

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 07:18:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Przy ciepłym silniku (i ciepłym paliwie) 3-4.5 .
Najmniej można ustawić ~2.2 - najwięcej (ale to sensu nie ma) ~10 poza tymi granicami zaczną wyraźnie skakać wolne obroty.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 09:19:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ieble napisał(a):
Panowie mam pytanie właśnie - cieknie mi z pompy. Leci mi z pod obu tych górnych dekli - z pokrywy nastawnika i z tej dolnej części - czy samemu moge to jakoś rozebrać i uszczelnić? czy jak odkręcę to coś mi tam nie wyleci? ewidentnie leci mi w tych 2 miejscach. Poradźcie mi czy samemu moge to uszczelnić czy coś tam moze wyskoczyc i juz tego nie poskladam.

Zacznij od dokręcenia ... zazwyczaj pomaga i nie trzeba wydawać czapki "piniędzy" na fachowców.
Klucz gwiazdka do ręki + grzechotka i delikatnie acz stanowczo podokręcać wszystkie śruby.
Jeśli zaś dokręcenie nie pomaga , samemu nie bierz się za naprawę bo albo uwalisz nastawnik , albo ustawisz taką dawkę, że nie zatrzymasz silnika ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2010 11:02:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Baskecior napisał(a):
ieble napisał(a):
Panowie mam pytanie właśnie - cieknie mi z pompy. Leci mi z pod obu tych górnych dekli - z pokrywy nastawnika i z tej dolnej części - czy samemu moge to jakoś rozebrać i uszczelnić? czy jak odkręcę to coś mi tam nie wyleci? ewidentnie leci mi w tych 2 miejscach. Poradźcie mi czy samemu moge to uszczelnić czy coś tam moze wyskoczyc i juz tego nie poskladam.

Zacznij od dokręcenia ... zazwyczaj pomaga i nie trzeba wydawać czapki "piniędzy" na fachowców.
Klucz gwiazdka do ręki + grzechotka i delikatnie acz stanowczo podokręcać wszystkie śruby.
Jeśli zaś dokręcenie nie pomaga , samemu nie bierz się za naprawę bo albo uwalisz nastawnik , albo ustawisz taką dawkę, że nie zatrzymasz silnika ...


Jeżeli nie zrobi nic na siłę (to nie urwie końcówki nastawnika).

Wystarczy zrobić rysę na boku nastawnika (np. nożykiem do tapet - można po obu stronach) to szansa na totalne rozregulowanie jest minimalna.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: